וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים: "הפיגוע - בגלל הסרת מחסומים"

יהושע בריינר

15.3.2009 / 23:01

תגובות חריפות בימין בעקבות פיגוע הירי בבקעה, בו נהרגו שני שוטרים. "זה המחיר של הסרת המחסומים בשכם והנכונות לשחרר מחבלים"

מתנחלים וארגוני ימין הגיבו הערב (ראשון) בחריפות על פיגוע הירי בבקעת הירדן, במסגרתו נמצאו שני שוטרים ירויים בראשם ברכב מדרום ליישוב משואה. לדבריהם, הפיגוע הוא תוצאה ישירה של הסרת המחסומים בגדה המערבית.

יו"ר מועצת יש"ע אמר בתגובה, כי "כל בר דעת ידע שמדיניות הסרת המחסומים ושחרור המחבלים שהממשלה היוצאת המשיכה לכפות על צה"ל עד הימים האחרונים לכהונתה תגבה מחיר כבד. לצערנו, הממשלה לא שעתה לאזהרות החוזרות ונשנות וזו התוצאה".

חבר הכנסת אורי אריאל (האיחוד הלאומי) אמר כי "הפיגוע הרצחני במשואה הוא המחשה מיידית למחיר הדמים של הסרת המחסומים הבוקר בשכם וחלילה לשחרור מחבלים מחר בעסקה מפוקפקת. בממשלה הבאה נמנע צעדים חסרי אחריות שכאלה".

"הממשלה מקימה צבא מחבלים"

ועד מתיישבי השומרון מסר, כי הפיגוע הוא רצח ידוע מראש. "מותם של ההרוגים הוא תוצאה ישירה של ההסרה הפזיזה של המחסומים סביב הערים הפלסטיניות", נאמר בהודעת הוועד. "מדינת ישראל משלמת מיד ובמזומן את מחיר ההפקרות של ממשלת אולמרט-ברק. יש להשיב את המחסומים מיידית"

ועד מתיישבי קריית ארבע אמר בתגוגבה, כי "ממשלה מופקרת שמשחררת מחבלים, מלבינה מבוקשים, מקימה צבא מחבלים חמוש ופותחת מחסומים מביאה במו ידיה את מעשי הרצח על אזרחיה".

הפורום המשפטי למען ארץ ישראל מסר, כי "רק השבוע הממשלה 'החזירה' 300 רובים שהוחרמו בחומת מגן וכבר יש מי שעושה ניסוי כלים ורוצח ישראלים. אנו תובעים לבדוק האם הירי בוצע מנשק שהועבר השבוע לרשות הפלסטינית ולמצות את הדין עם מקבלי ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully