וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לג'ייד גודי נותרו שעות ספורות לחיות

עידן דורנר

15.3.2009 / 14:08

לפי הדיווחים בבריטניה, כוכבת האח הגדול שחלתה במחלת הסרטן לא תחזיק מעמד עד מחר. "היא לא נרדמת מחשש שלא תתעורר"

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק. קריינות:אילן שניג)

כוכבת האח הגדול הבריטי, החולה הסופנית ג'ייד גודי, לא צפויה להחזיק מעמד עד מחר, וככל הנראה תמות בשעות הקרובות. כך מדווחת התקשורת בבריטניה. בני משפחתה וחבריה הקרובים הגיעו לביתה על מנת לחלוק איתה את רגעיה האחרונים. אחד מחבריה של גודי, שחלתה בסרטן צוואר הרחם, אמר ל"סאן", כי "זה עניין של שעות, מצבה הדרדר באופן דרמטי במהלך הלילה. למרבה הצער, היא מאוד קרובה לסוף".

עוד עולה מהדיווח, כי כשנודע לגודי, בת ה-27, על ההרעה במצבה היא פרצה בבכי ודרשה כי בעלה ג'ק טוויד יהיה לצידה. "היא מפחדת להירדם בגלל שהיא חוששת שהיא לא תתעורר" הוסיף החבר, שנשאר בעילום שם. "היא מתישה את עצמה לחלוטין. זה נורא". דוברה של גודי, מקס קליפורד, אישר: "מצבה אכן הורע. היא מאוד חלשה. אנחנו על סף תהום". רק קרובי משפחה וחברים קרובים מורשים לבקרה ברגעיה האחרונים.

בעלה, ג'ק טוויד, גילה כי גם הוא נכנס לפניקה כשנודע לו על ההדרדרות במצבה של גודי, הוא הגיע לביתה שבאפשיר, לאחר שביקש מהמשטרה לאפשר לו להשתחרר ממעצר הבית בו הוא נתון, בעקבות שחרורו המוקדם מהכלא, בו נכלא לאחר שהורשע בתקיפה. הוא קיבל אישור להישאר לצד מיטת אשתו. "כשקיבלתי את שיחת הטלפון הייתי אחוז אימה", הוא סיפר. "המחשבה שסיפור האגדות שלנו עומד להסתיים מילאה אותי בחרדה ובעצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully