וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריכי פנימיה בב"ש במאבק על קיצוץ בתקציב

רמי שני

15.3.2009 / 14:54

הקיצוץ בתקציב פנימיית "אשלים" ימנע, בין היתר, את השירותים הפסיכולוגיים. "זה מעשה שלא יעשה, הביטול מסכן את הילדים בצורה קשה"

מערכת וואלה!

(צילום: יוסף בדלוב, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

מדריכי פנימיית "אשלים" בבאר שבע, פתחו הבוקר (ראשון) במאבק שנועד למנוע קיצוצי תקציבים בפעילות הפנימייה. לטענת המדריכים, הודיעה להם הנהלת הפנימייה בשבוע שעבר על ביטול שורה של פעילויות לילדים, כגון טיפולים פסיכולוגיים, תוכניות העשרה שונות, קיצוץ בשעות ההדרכה וביצוע מעקב אחר התקדמות הילדים בלימודיהם. המדריכים הפגינו הבוקר מול משרד הרווחה בקריית הממשלה בבאר שבע.

המדריך גיא רימון, ממובילי המאבק, טען שקיצוץ התקציבים הוא פגיעה בילדים החוסים בה: "זה מעשה שלא יעשה. ביטול כל השירותים הפסיכולוגיים לילדים מסכן אותם בצורה קשה ביותר". מרבית הילדים בפנימייה הוצאו מבתיהם כתוצאה מהוראת צו בית משפט והועברו לחסות המוסד החינוכי על פי בקשתם של גורמי הרווחה. זאת, בשל חוסר תפקוד בסיסי של המשפחות. המדריכים מצביעים על פגיעות קשות בילדים, כמו התעללות מינית בתוך המשפחה, אלימות קשה, חוסר תפקוד של ההורים, התעללות והזנחה.

75 ילדים חוסים בפנימייה בטיפול צוות של מעל 20 מדריכים, שהיה, לדברי העובדים במקום, גדול במידה משמעותית עד שהוחל בביצוע קיצוץ כוח האדם.

מהנהלת הפנימייה טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully