וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הכנסת יוצאים לטבע

15.3.2009 / 12:00

סמינר מיוחד שיתקיים השבוע על ידי החברה להגנת הטבע ינסה ליידע את חברי הכנסת החדשים במצוקות הסביבתיות, בתקווה לשיתוף פעולה

מספר חברי כנסת, חדשים וותיקים, ישתתפו בסמינר מיוחד בנושא איכות הסביבה, שתקיים החברה להגנת הטבע ביום חמישי (19.3). בסמינר יקבלו חברי הכנסת הסברים על חשיבות השימור מול הפיתוח והשטחים הפתוחים, על בעיות התחבורה בישראל, על משבר המים ופעילות החברה בנושאים אלה.

בתקווה לשיתוף פעולה פורה ולקידום ערכי הטבע, לוביסטית החברה, אורית לרנר, תדבר על חלקם של נבחרי הציבור בהצלחות הסביבתיות בעבר. חוקים שונים ביוזמת החברה חוקקו, ביניהם חוק החסכמים (חוק ש"זכה" להתנגדותו של שר התשתיות עצמו, בנימין בן אליעזר), עזרה החוק לאיסור הנהיגה בחופי הים, (של חברי הכנסת דב חנין ומיכאל מלכיאור), ועוד. חברי הכנסת דב חנין, אורית זוארץ, יוחנן פלסנר, אורית נוקד, ישראל חסון, רוברט אילטוב, אופיר אקוניס, כרמל שמא, משה מטלון ואורלי לוי אישרו את השתתפותם.

ראש אגף שמירת סביבה וטבע בחברה להגנת הטבע, ניר פפאי, מדגיש את חשיבות העניין: "בניגוד למדינות העולם המפותח, שם נושאי איכות הסביבה, המשפיעים בצורה ישירה ועקיפה על איכות ורווחת החיים של האזרחים, עומדים במרכז סדר היום הציבורי, בישראל, לצערנו, נושאים אלה נדחקים לא אחת לשולי העשייה, ההשקעה הממשלתית והעניין הציבורי. לחברי הכנסת יש את היכולת להוביל שינויים מרחיקי לכת בנושא הסביבתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully