וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ח"כים מישראל אחת הצביעו עבור קצב"

31.7.2000 / 16:06

מאשימים גורמים בישראל אחת שהיו מעורבים במירוץ לנשיאות;טוענים כי לפחות ארבעה מן המקורבים לברק הכשילו את פרס

בכירים ב"ישראל אחת", המעורבים במירוץ לנשיאות, מעריכים כי למעלה מארבעה חברי כנסת מ"ישראל אחת" הצביעו עבור משה קצב.
במפלגת העבודה מאשימים את חברי הכנסת, המזוהים עם אהוד ברק. לעומת זאת אומרים בכירים ב"ישראל אחת" כי הדברים אינם נכונים. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "לידיעה כאילו ברק הנחה כמה מחברי הכנסת להצביע עבור קצב, אין כל שחר".

ברק ברך את משה קצב על בחירתו ואיחל לו הצלחה. "אני מכבד את הכרעת הכנסת, ואני בטוח שנדע לעבוד יחדיו על מנת לקדם את השלום, הביטחון והליכוד החברתי. ראש הממשלה הביע צער על אי בחירתו של שמעון פרס ואיחל לו שנים רבות של עשייה פורייה. ברק ציין כי אין סיבה ללכת לבחירות בשלב זה.

צעירי מרצ יצאו לפני שעה קלה להפגין את תמיכתם בשמעון פרס מול ביתו שברמת אביב. הפגנת תמיכה המונית, של תנועות הנוער ומרצ, מתוכננת הערב מתחת לביתו של פרס.

משה קצב הגיע לפני שעה קלה לרחבת הכותל המערבי בירושלים כשהוא מלווה בראש העיר, אהוד אולמרט. קצב זכה למחיאות כפיים וחיבוקים ממרבית המתפללים בכותל. הוא אמר כי עלה למקום לברך על בחירותו לאחר שלפני ההצבעה ביקר במקום והתפלל לזכייתו. ובקריית מלאכי, עירו של משה קצב,חוגיגים רבים מתושבי העיר את בחירתו של משה קצב. בבית המשפחה בעיר התקבצו אימו של קצב, אחיו ואחיותיו, ובהם גם ראש עיריית קרית מלאכי הנוכחי, האח הצעיר ליאור קצב.

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully