וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "עם נתניהו, חמאס עלול להפסיד"

גילי גוראל

14.3.2009 / 21:34

אביו של החייל החטוף קרא לחמאס "למהר ולסגור עסקה כי הוא לא יקבל עסקה טובה יותר עם ממשלת נתניהו וליברמן". דיסקין ודקל בקהיר

נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד, סירב להתייחס הערב (שבת) להודעה על כינוס ישיבת ממשלה מיוחדת בעניין בנו ביום שני בבוקר. עם זאת, אמר שליט לוואלה! חדשות: "אנחנו מאוד ממליצים לחמאס למהר ולסגור עסקה עם הממשלה הקיימת כי הוא לא יקבל עסקה טובה יותר עם ממשלת נתניהו וליברמן". לדברי שליט, "לאחר מבצע 'עופרת יצוקה', חמאס מעוניין להשיג הרבה דברים בנוסף לאסירים. לכן כדאי לו למהר, כי עם נתניהו הוא עלול רק להפסיד".

ראש הממשלה אהוד אולמרט הודיע מוקדם יותר כי שיגר לקהיר את ראש השב"כ יובל דיסקין ואת שליחו המיוחד עופר דקל. השניים ידונו עם בכירים מצריים בעסקה לשחרור שליט והם צפויים לשוב ביום ראשון בערב. ביום שני תכונס הממשלה כדי לדון בדיווחיהם.

"זה המקסימום שחמאס יכול להשיג בשעה הזו", אמר הערב לוואלה! חדשות חזי משיקה, ראש מטה המאבק לשחרור שליט, "אנו מקווים שגם הצד השני, חמאס, מבין שזו עסקה שיכולה להחזיר מאות אסירים אל משפחותיהם. אני תקווה שההתעקשות של שני הצדדים לא תהיה על השעה המדויקת לסיום המגעים אלא על הצלחתם".

המאבק הציבורי על העסקה צפוי להימשך גם מחר. קציני מילואים התומכים במשפחת שליט יפגינו מחר מול ישיבת הממשלה בירושלים. הקצינים דורשים להציג בקבינט את העסקה לשחרור שליט, עוד השבוע ואף שיגרו לראש הממשלה אהוד אולמרט מכתב הקורא לשחרור אסירים פלסטינים. לעומתם, יפגינו מחר חברי משפחות שכולות, שקרוביהם נהרגו בפעולות טרור, מול מאהל משפחת שליט בבירה, נגד שחרור אסירים "עם דם על הידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully