וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד האמבולנס הפרטי תקף איש מד"א

יוסי מדריסוביץ'

14.3.2009 / 20:51

במד"א טוענים כי עובד חברת אמבולנס פרטית ניסה "לחטוף" פצועות מתאונה שאירעה בקלנסוואה. החברה הפרטית: "העובד שלנו הותקף"

המשטרה עיכבה הערב (שבת) לחקירה עובד בחברת אמבולנס פרטית, שחשוד בתקיפת שני עובדי מגן דוד אדום. צוותים של מד"א-ירקון ושל חברת האמבולנס הפרטית "השרון", קיבלו קריאה על תאונת דרכים שבה נפצעו שלוש נשים באורח קל. עם הגעת הצוותים למקום פרץ ויכוח בין הצדדים, שהתעקשו שניהם לטפל בפצועות ולפנותן לבית החולים.

מיקי כפרי, דובר מד"א ירקון, סיפר לוואלה! חדשות כי "תוך כדי טיפול בפצועות, הגיע למקום אמבולנס פרטי וניסה 'לחטוף' את הפצועות. העניין לא הצליח לו ובתגובה הוא החליט 'להיכנס' באמבולנס שלנו מספר פעמים. כתוצאה מכך נפצעו שני אנשים שלנו, אחד באורח קל ואחד באורח קל עד בינוני. בסופו של דבר צוות שלנו פינה את כל חמשת הפצועים משני האירועים לבית החולים 'מאיר' בכפר סבא".

פרקליטה של חברת האמבולנס הפרטית, עו"ד עבד נאשף, מסר גרסה שונה: "הנהג של חברתנו הגיע לתאונת הדרכים והאמבולנס של מגן דוד אדום סירב לאפשר לו לטפל בפצועות. אנשי מד"א דחפו אותו והוא ניסה להגן על עצמו וכתוצאה מכך הוא נחתך ונפצע. בכוונתנו להגיש תלונה נגדית שתתברר במשטרה".

דובר מרחב השרון במשטרה, מפקח זיוון פריידין, מסר כי "כוחות של משטרת טייבה הגיעו למקום והפרידו בין הנצים. איש הצוות הפרטי חשוד בתקיפה והוא עוכב לחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully