וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן לאדן: "מנהיגי ערב זוממים עם המערב נגד מוסלמים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.3.2009 / 15:22

רשת אל ג'זירה שידרה קלטת שמע חדשה של מנהיג אל קאעדה, אוסמה בן לאדן. "חלק ממנהיגי ערב קשרו קשר עם הציונים ותומכיהם נגד עמנו. אנו נמשיך להיאבק עד לשחרור פלסטין"

מנהיג ארגון הטרור אל קאעדה, אוסמה בן לאדן, עדיין חי, קיים ומסתתר. היום (שבת) שידרה רשת הטלוויזיה אל ג'זירה קלטת שמע חדשה שבה מאשים מנהיג אל קאעדה את מנהיגי ערב המתונים בקשירת קשר עם גורמים במדינות מערביות נגד מוסלמים. "זה ברור שחלק ממנהיגי ערב קשרו קשר עם הציונים ותומכיהם נגד עמנו".

בן לאדן התייחס גם למבצע צה"ל ברצועת עזה ואמר כי "השואה שאירעה ברצועת עזה היא אירוע היסטורי חשוב, טרגי ומשמעותי". לדבריו, הדרך למסגד אל-אקצא בירושלים מצריכה "מנהיגים נאמנים". בן לאדן הוסיף כי ארגונו ימשיך להיאבק עד לשחרור פלסטין ועירק. "אין זה נכון לומר שמצבנו אחרי הפעולה הישראלית בעזה דומה למצבנו לפני כן. יש לפעול ברצינות ולהיערך לג'יהאד".

גם לפני כחודשים שודרה קלטת שמע של בן לאדן שבה קרא למלחמת ג'יהאד נגד ישראל וצה"ל בעזה. קלטת השמע הועלתה באתר אינטרנט איסלמי. "אלוהים חנן אותנו בסבלנות להמשיך בדרך הג'יהאד במשך שבע שנים נוספות ועוד שבע ועוד שבע", נשמע בן לאדן. שם הקלטת היה "קריאה לג'יהאד לעצור את המתקפה נגד עזה".

"השאלה היא האם אמריקה יכולה להמשיך במלחמתה נגדנו במשך העשורים הבאים? הראיות מראות אחרת", אמר מנהיג ארגון הטרור. לא ברור עדיין האם תוכן הקלטת מהימן. בן לאדן אמר עוד כי המשבר הכלכלי חשף את ההשפעה הנחלשת של ארצות הברית בעולם, דבר שכתוצאה מכך יחליש את ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully