וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תושב טירת הכרמל נמצא מת ברכבו

קובי מנדל

14.3.2009 / 8:10

על גופו נמצאו סימני חבלה קשים. שוטרים מצאו את הצעיר לאחר שהוזעקו למקום עקב דיווח על קטטה. זהו מקרה הרצח הרביעי שאירע השבוע

צעיר בן 24, תושב טירת הכרמל, המוכר למשטרה מתחום הסמים והאלימות, נמצא לפנות בוקר (שבת) כשהוא מוטל מת ברכבו. הוא נמצא על ידי שוטרים שהוזעקו למקום בעקבות דיווחים על קטטה ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו. מהמשטרה נמסר כי על ראשו ופלג גופו העליון של הצעיר נמצאו סימני חבלה קשים שנגרמו ככל הנראה במהלך הקטטה. הגופה תישלח לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. טרם נעצרו חשודים והרקע למעשה עדיין איננו ברור.

מדובר במקרה הרצח הרביעי שאירע השבוע. רק אתמול בערב אירעה תקרית דומה כאשר צעיר בן 27, תושב הכפר עין אל אסד, נורה למוות בצומת היציאה מהכפר ראמה, סמוך כרמיאל. מפרטים ראשונים עולה כי הצעיר ישב ברכבו, ובזמן שהיה אור אדום ברמזור, נורה על ידי נוסעים מרכב שעמד לידו. הצעיר אינו מוכר למשטרה מהיחידה המרכזית מרחב הגליל נמסר כי נבדקים כמה כיווני חקירה וכי הרקע למעשה הוא ככל הנראה פלילי.

שלשום נדקר למוות צעיר במהלך קטטה שפרצה בין כמה צעירים בפארק ברחוב רבקה בבאר שבע. בקטטה נפצע צעיר נוסף באורח קל. צוותי מגן דוד אדום פינו אותם לבית החולים "סורוקה" בעיר, שם מת מפצעיו. מחקירה ראשונית עולה ששני הנפגעים הגיעו לפארק ופגשו שם אדם נוסף אחד לפחות. במהלך דין דברים שהתפתח בניהם, שלף אחד המעורבים כלי חד ודקר את השניים. כתוצאה מכך נפצעו השניים, פונו לבית החולים ושם כאמור מת אחד מהם מפצעיו.

ביום שלישי השבוע נורה למוות וואהל אבו זייד, תושב לוד בן 32 המוכר למשטרה. אבו זייד נורה בשכונת פרדס ניר שבעיר, והמשטרה מעריכים כי הרקע לירי הוא סכסוך בין חמולות בעיר. כאשר ההערכה המרכזית היא כי אבו זייד, המוכר מתחום הסמים, נורה על רקע מאבקי שליטה עם חמולה מתחרה. מוקדם יותר באותו יום נדקר צעיר בן 20 ברגלו. המקרה אירע ברחוב איתמר בן אבי בעיר. הצעיר פונה לבית חולים במצב קשה כתוצאה מאיבוד דם. שוטרי תחנת נתניה הגיעו לזירה ועצרו חשוד במעשה. כמו כן עוכבו שני עדים לאירוע. הרקע לדקירה עדיין בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully