וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד הסכים: הכסף לישיבות- חלק מהתקציב

פנחס וולף

13.3.2009 / 14:13

בתום פגישתם של הליכוד והאיחוד הלאומי, סוכם כי תקציב ישיבות ההסדר והישיבות הגבוהות יהיה בבסיס התקציב ולא כסעיף תמיכות

האיחוד הלאומי מתקרבת לקואליציה. בתום פגישתם היום (שישי) של צוותי המשא ומתן של הליכוד ושל האיחוד הלאומי, סיכמו שני הצדדים כי תקציב ישיבות ההסדר והישיבות הגבוהות יהיה בבסיס התקציב ולא כסעיף של תמיכות. בעקבות הסיכום בין הסיעות אמר יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ (כצל'ה) לוואלה! חדשות כי "זהו הדבר הגדול ביותר שהצלחנו להשיג. מדובר בקרוב למליארד שקל שלא יהיה נתון כל חודש למשא ומתן קואליציוני". לטענתו, "עד היום הישיבות היו תחת סעיף 'תמיכות' וכל חודש היינו צריכים להילחם מחדש". כץ הוסיף ואמר כי בהסדר יכללו גם הישיבות החרדיות.

עוד אמר כץ כי היתה התקדמות גדולה בין הצדדים. עם זאת, הוא הוסיף כי "הבטחתי ליו"ר 'הבית היהודי', ח"כ דניאל הרשקוביץ שנעמוד על כך שהוא יקבל את תיק החינוך. הרשקוביץ היה מועמד לנשיא הטכניון והוא גם רב, ואין ראוי ממנו לעמוד בראש המשרד. לגבי התיקים שאנחנו דורשים - זה נמצא עוד במשא ומתן".

לדברי כץ, הצדדים סיכמו שבקווי היסוד של הממשלה לא תוזכר הקמת מדינה פלסטינית ושראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, יעמוד בהתחייבות שנתן לפני הבחירות בנוגע למהלכים המדיניים. בין היתר, נתניהו התחייב לא לפנות ישובים בכל הסכם שהוא. הצדדים קבעו לשוב ולהיפגש בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully