וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידמן: "נאמן יהיה שר משפטים מצוין"

עדי שמחוביץ

13.3.2009 / 11:10

בעקבות הפשרה שהושגה בין הליכוד לישראל ביתנו ימונה ככל הנראה לשר המשפטים. פרידמן: "נאמן יפעל לשיפור תפקודו של בית המשפט"

שר המשפטים, דניאל פרידמן, ברך הבוקר (שישי) את עו"ד יעקב נאמן לבחירתו לתפקיד שר המשפטים בממשלה החדשה שתוקם. לדבריו, "זוהי בחירה מצוינת של אחד מבכירי עורכי הדיו בישראל, שהוא גם בעל רקע אקדמי עשיר וניסיון ציבורי רחב. אני משוכנע כי יעקב נאמן יפעל לייצוב המערכת השלטונית ומערך היחסים בין הרשויות, וכן יפעל לשיפור תפקודם של בתי המשפט ומערכת אכיפת החוק".

יעקב נאמן ישמש כשר המשפטים מטעם הליכוד לאחר שהוסגה פשרה במשגרת המשא ומתן בין המפלגות הליכוד וישראל ביתנו, במסגרתה תוותר ישראל בייתנו על תיק המשפטים ועל מינוי דניאל פרידמן כשר המשפטים. בתמורה קיבלה ישראל ביתנו את משרד הקליטה, סגנות שר במשרד החוץ ואת מינויו של יו"ר ועדת החוקה. זאת בנוסף לתיקי החוץ, בטחון הפנים, התשתיות והתיירות שכבר הוצעו למפלגה בעבר.

סוגיית זהותו של שר המשפטים היוותה אחת מנקודות המחלוקת העיקריות בין שתי המפלגות. ליברמן דרש להשאיר את שר המשפטים הנוכחי דניאל פרידמן בתפקידו אך הדרישה נתקלה בהתנגדות חריפה בליכוד. חלק מחברי הכנסת של הליכוד וביניהם דן מרידור, בני בגין, וגדעון סער מתחו ביקורת חריפה על מינוי פרידמן, ומרידור אף הצהיר כי ישקול את המשך דרכו בפוליטיקה אם יצא המינוי לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully