וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאום קצב - איבוד עשתונות פתטי וכוזב"

עדי שמחוביץ

12.3.2009 / 20:40

במשרד המשפטים הגיבו בזעם לנאום הנשיא לשעבר. "הנאום רצוף כולו עובדות מסולפות". יו"ר נעמת: "כעת לא יעזרו גם מאה יח"צנים"

דובר משרד המשפטים משה כהן אמר הערב (חמישי) בתגובה לנאומו של הנשיא לשעבר משה קצב, כי "הנאום רצוף כולו טענות כזב ועובדות מסולפות ומשוללות יסוד, תוך מסע הכפשה אישי וחסר מעצורים נגד היועץ המשפטי וראשי מערכת אכיפת החוק בישראל".

"הניסיון של קצב להפוך את משפטו לקרקס תקשורתי הוא ביטוי לאובדן עשתונות ומהווה שבירה של נורמות בסיסיות של התנהלות מצד מי שעד לא מכבר מילא תפקידים ממלכתיים רמים", כתב כהן, "הליך פלילי אינו מסיבת עיתונאים בה ניתן להשמיע כל טענה וכל הכפשה מופרכת ככל שתהיה. מכל מקום קצב הצהיר כי הוא מבקש להוכיח את חפותו. אם אכן זה רצונו, המקום לעשות כן הוא אולם בית המשפט בהליך משפטי תקין ולא בנאומי כזב פתיים ובניסיונות להלך איימים על גורמי האכיפה".

יו"ר נעמת עו"ד טליה לבני אמרה בתגובה לנאום קצב: "צר לי כי בעצת אחיתופל של יועציו, בחר הנשיא לשעבר להשתלח במערכת המשפט של המדינה שהוא עמד בראשה. כאשר בחר קצב, להוציא את משפטו אל הרחוב מוטב כי לא יופתע אם יתלה על ידי הציבור בכיכר העיר. כעת לא יעזרו גם מאה יח"צנים, עתה הגיעה העת שלו כנאשם לקבל את יומו בבית המשפט". לבני הוסיפה ואמרה כי "אני מביעה אמון מלא בשיקול דעתו של היועץ המשפטי".

ח"כ אורית זוארץ (קדימה) אמרה הערב בעקבות נאומו של הנשיא לשעבר כי "הנשיא קצב מנסה לכפות את עצמו על הציבור ולשכנע אותנו שכולם אשמים וכולן מעלילות שווא. מי שחצה כל קו אדום הוא הנשיא לשעבר קצב כאשר הפך לנשיא הראשון שמואשם באונס והיה לנשיא הראשון שעוסק בציד מכשפות במטרה להכפיש את שמן של המתלוננות נגדו ושל מערכות המשפט ואכיפת החוק".

מנהלת האגף לקידום מעמד האישה בויצו, רונית ארנפרוינד כהן, אמרה היום בעקבות נאומו של הנשיא לשעבר משה קצב כי "אנו מצרות על הבמה שניתנה לנשיא לשעבר, אשר חשוד בעבירות מין חמורות. מן הראוי שההליך כולו יתנהל בין כותלי בית המשפט ויפה היה אילו נמנע הנשיא לשעבר מלהטיל רפש על היועץ המשפטי מני מזוז, המשטרה, התקשורת ומתלוננות שעמדו באומץ בפני מתקפה חסרת תקדים של סוללת עורכי דין ויועצי יחסי ציבור".

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully