וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס גינה את ירי הרקטות לישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.3.2009 / 15:26

לראשונה מאז "עופרת יצוקה" מגנה הארגון באופן רשמי את הירי וטוען כי הוא חוקר מי עומד מאחוריו. "הרקטות נורות בזמן הלא נכון"

חמאס מגנה את ירי הרקטות לעבר ישראל. בהודעה שפרסם משרד הפנים הכפוף לחמאס ברצועת עזה נמסר כי לפלגים הפלסטינים החמושים "אין כל קשר לירי הרקטות לעבר ישראל" וכי הרקטות נורות "בזמן הלא נכון". עוד הודיע משרד הפנים כי מנגנוני הביטחון של חמאס חוקר מי עומד מאחורי הירי.

שלשום דיווח מקור בכיר בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס, כי מנגנוני הביטחון הכפופים לחמאס ברצועת עזה עצרו עשרה פעילים בזרוע הצבאית של הג'יהאד, ביניהם מפקד שטח בכיר, על רקע ירי הרקטות לעבר ישראל. המקור אמר לאתר החדשות "אילאף" כי אנשי חמאס עינו את העשרה ודרשו מהם להתחייב שלא לירות רקטות, ורק לאחר מכן שחרר אותם לבתיהם.

"אחד מבכירי מנגנוני הביטחון הכפופים לחמאס ברצועה הודיע לעצורים כי עליהם לשמור על השקט ולא לירות רקטות", הוסיף המקור. ביום ראשון דיווח עיתון כוויתי כי בפגישה של נציגי חמאס והג'יהאד האיסלמי שנערכה ביום שישי דנו נציגי חמאס והג'יהאד בהמשך ירי הרקטות. נציגי הג'יהאד טענו בתגובה כי הירי בוצע בתגובה לחיסול אנשיהם על ידי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully