וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור בזכויות בעלי חיים

12.3.2009 / 12:29

בעקבות סרטון ההתעללות שפורסם בוואלה! ופניית עמותת אהב"ה, הבטיח ראש עיריית רהט שיפעל למען הסברה בנושא זכויות בעלי חיים, במסגדים ובבתי הספר. וגם - גור אחד שניצל מחפש בית

התעללות קשה בכלבים נחשפה השבוע ברהט. תושב המקום שתיעד את הדבר, טען שמדובר בתופעה רחבת היקף שמתרחשת כבר זמן רב, וגוזלת את חייהם של בעלי חיים רבים באזור. פעילי עמותת אהב"ה שצפו בסרטון המתעד נערים שורפים כלב, שפורסם לראשונה בוואלה! בעלי חיים, החליטו לעשות מעשה.

ליאור חיימוביץ, ראש צוות המאבק בהתעללויות בבעלי חיים בעמותה, נפגש גם עם סגן ראש עיריית רהט, ריבחי אבולטייף, שבתחילה טען שאין התעללויות בבעלי חיים ברהט. בתום הפגישה והצגת הדברים, ניתנה על ידו הבטחה חסרת תקדים בישראל: בכל המסגדים בעיר ידברו בדרשה של יום שישי על חשיבות היחס ההומני לבעלי חיים, בנוסף, ביום חמישי יקדישו בתי הספר ברהט שעתיים לחינוך נגד התעללות בבעלי החיים.

מבטיחים להעביר את המסר בחינוך

היום (חמישי) נערך סיור של ראש עיריית רהט, פאיז אבו צהיבאן, עם סגן מבקר העירייה והאחראי על תיק החינוך בשלושה בתי ספר, כדי לוודא שיעבירו את המסר נגד התעללויות לתלמידים. סגן מבקר העירייה גם הבטיח שיחולק מנשר המגנה התעללות בבעלי חיים בעיר. "עוד לא נתקלנו בעיר בישראל שפעלה באופן כל כך מהיר להעביר מסר נגד התעללות בבעלי חיים" מסר ליאור חיימוביץ מעמותת אהב"ה.

גור אחד ניצל ומחכה לאימוץ

בתוך כך, נפגש מתנדבי העמותה עם מפקד תחנת משטרת רהט, רב פקד אייל אזולאי, בפניו הציגו ראיות להתעללות. לאחר מכן נלקחו השוטרים לאזור התעשייה של רהט, לראות את גופות הכלבים. במקום, נראו גופות של כלבים שעברו התעללות, שרגליהן קשורות ושבורות, שנשרפו בעודם בחיים. השוטרים ובראשם רב פקד אזולאי, היו מזועזעים מהמראות והבטיחו לחקור את הנושא לעומק.

בין גופות הכלבים החרוכים נמצא גם גור כלבים אחד מפוחד ששכב שם, מחכה למותו. מתנדבי העמותה לקחו אותו ועוד שלושה חתולים מהאזור, וכעת הם ממתינים לבית מאמץ ואוהב. עמותת אהב"ה מבקשת את עזרת הציבור להקים בית מחסה להצלת כלבים חתולים וחמורים מרהט וגם לגייס תרומות למבצע חיסונים ועיקורים לבעלי חיים ברהט.

לאימוץ, להתנדבות ולתרומות: 9588833-09 או במייל - animalsavers@gmail.com

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully