וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ילדים נדרסו למוות בשתי תאונות דרכים

נעמה טלמור ונתיב נחמני

11.3.2009 / 20:20

בן 10 רכב על אופניו ונדרס על ידי אוטובוס במודיעין. ילדה בת 6, בת לעובדים מגאנה, נקלעה למנהרה בת”א. בצהרים נהרג קשיש בעכו

יוסף קדוש בן העשר נדרס הערב (רביעי) למוות במודיעין, בעת שרכב על אופניו ברחוב עמק החולה. צוות מגן דוד אדום ניסה להחיותו אך נאלץ לקבוע את מותו. שמואל סגל, מתנדב זק"א האחראי על האזור, אמר לוואלה! חדשות כי הילד נדרס על ידי אוטובוס מקומי.

מוקדם יותר בתל אביב, נפיסה מקאמה בת השש, בת לעובדים זרים מגאנה, נדרסה למוות בעת שצעדה לבדה במנהרה של רחוב הרכבת בתל אביב, במסלול הנסיעה לכיוון צומת לה גרדיה. כונני מד"א שהיו בסמוך למקום הגיעו במהירות והחלו לבצע בילדה פעולות החייאה. כעבור כמה דקות הצטרפו אליהם אמבולנס וניידת טיפול נמרץ שהמשיכו בפעולות החייאה מתקדמות אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותה. ככל הנראה, הרכב הדורס שייך לשגרירות ארצות הברית.

עד ראייה אמר לוואלה! חדשות: "זו היתה תאונה קשה ומחרידה. לילדה לא היה סיכוי". מהמשטרה נמסר כי נהג הרכב הדורס הוא תושב בת ים, בן 62 וכי נסיבות האירוע עדיין נבדקות על ידי שוטרי מרחב יפתח. עוד נמסר כי מחקירה ראשונית עולה כי הילדה יצאה בכוחות עצמה ממעון לילדי עובדים זרים הממוקם בבניין מגורים ברחוב לבנדה בתל אביב. המטפלת, גם היא מגאנה, עוכבה לחקירה בחשד להזנחת קטין.

ילדה בת שמונה נדרסה הערב על ידי רכב פרטי בכפר מג'ד אל-כרום, ליד כרמיאל. ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותה במצב בינוני, עם חבלות בגפיים, לבית החולים בנהריה. חוקרי אגף התנועה של משטרת מרחב הגליל חוקרים את נסיבות האירוע.

בצהרים נהרג קשיש בן 77 מפגיעת אוטובוס "אגד" שנסע בקו פנימי בעכו. רפ"ק איתן רז, קצין אגף התנועה של משטרת מרחב הגליל, מסר לוואלה! חדשות כי הקשיש רכב על קלנועית בשוליים הימניים של הכביש ואז נפגע על ידי האוטובוס. הוא נפצע אנושות בראשו, וצוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully