וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל הג'יפ שדרס את אהרונסון: "תקפתי שוטרת"

נתיב נחמני

11.3.2009 / 16:19

בליל התאונה בה נהרגה מיטל אהרונסון ונפצעה מלי יזדי, עצרה שוטרת את הג'יפ שפגע בהן. בעליו הודה היום כי תקף אותה ונהג בשכרות

ויקטור לביא, בעל הג'יפ שדרס למוות את מיטל אהרונסון ופצע קשה את חברתה מלי יזדי בנובמבר האחרון בתל אביב, הודה היום (רביעי) בתקיפת השוטרת שעצרה אותו בליל התאונה לבדיקת אלכוהול ובניסיון להימלט ממנה. מהפרקליטות נמסר כי בכוונתה לדרוש עונש מאסר בפועל ופסילת רישיונו של לביא לתקופה ממושכת. בתוך כך, נמשך משפטם של שלום ימיני ושי סימון, הנאשמים בדריסתן של אהרונסון ויזדי ובהפקרתן לאחר מכן.

במסגרת הסכם הודאתו של לביא תוקן כתב האישום נגדו והוא מואשם כעת כי נהג תחת השפעת אלכוהול וסירב להיענות להוראות שוטרת שדרשה ממנו לבצע בדיקת אלכוהול לאחר שנעצר על ידה ביציאה מנמל תל אביב. לביא מואשם כי לאחר שנעצר לבדיקה, דחף את השוטרת והחל להימלט מהמקום בריצה. חבריו, ימיני וסימון, עלו על הג'יפ ונסעו מהמקום ואילו לביא נעצר לאחר מרדף רגלי קצר.

על פי כתב האישום שהוגש נגד ימיני וסימון, בצומת הרחובות צייטלין ואבן-אבירול, הג'יפ בו נסעו פגע בזוג החברות ונמלט מהמקום. בהודאתו אמר סימון כי ימיני הוא זה שנהג בזמן הדריסה ואף איים עליו על מנת שיסייע לו להעלים את הראיות, אלא שהעדויות באשר למי מהם באמת נהג בג'יפ סותרות.

לביא, המיוצג על ידי עו"ד רונן רוזנבלום, מואשם בנהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות ובריחה ממשמורת חוקית. שלב הטיעונים לעונש נדחה לשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully