וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרשרת: ברק הימן הוא החוליה החדשה בשרשרת

11.3.2009 / 13:45

כשהוא לא כותב מיילים לחברה שלו בפולין הוא מביים ומפיק פרויקטים דוקומנטרים. הכירו את ברק הימן, החוליה הבאה בשרשרת התל אביבית שלנו

ברק הימן

הדירה של ברק (33) נמצאת קרוב לתחנה המרכזית הישנה, איזור לא כל כך מזמין, אך ברק צופה לו עתיד מזהיר "למרות שההווה שלו כבר מזהיר". כרגע הוא גר שם לבד, אך בעוד כחודש תגיע אנה, אהובתו מפולין, אותה הכיר בפסטיבל סרטים בורשה. הדירה מלאה בתמונות שלה, אותן הוא דואג להצמיד לכל פריט שאנחנו מבקשים לצלם. בימים אלה הוא בשלבי עריכה של סרט על סופי צדקה והשומרונים לערוץ 8, ועובד על סדרה תיעודית ל-yes דוקו על סופן של מערכות יחסים.

הנעליים

"אלה הן נעלי הפרמיירה שלי", הוא מספר בגאווה. הם נרכשו בניו יורק, מקום שאנשים חושבים שהוא הכי יקר בעולם, אבל לדבריו, "אם אתה יודע לתפוס אותה במותניים, אתה יכול למצוא את הדברים הכי מגניבים במחירים הכי זולים". הוא מאוד אוהב את הרעש שהן עושות ובאופן כללי הן עושות לו מצב רוח. (שימו לב לתמונה של אנה ברקע).

הספרייה

הוא סידר אותה ממש לקראת בואנו. שעתיים לפני הספרים היו מפוזרים בסלון. יש בה ספרים של קורט וונגוט, סופר שהוא הכיר דרך אחיו ארז והוא מאוד אוהב. ספר נוסף שנמצא על המדף הוא "חשיבה וקבלת החלטות בספורט", "קיבלתי את זה מהעורכת שלי, טל רבינר, כי היא יודעת שאני מנסה לשחק כדורסל וכדורגל וההצלחה חלקית ביותר". הוא קרא את הספר ועדיין משחק די גרוע. חוץ מזה ישנם כמה ספרים של יהושע קנז "הוא מבין את נפש האדם וכותב מדהים".

חיית מחמד

זו למעשה תמונה של תמונה של גזר, החתול לשעבר של ברק. ברק וגזר נפגשו בתקופה שהוא עבד ב"אורנה ואלה". גזר הסתובב מסכן, מוטרד ומהורהר בחצר האחורית, וזוגתו של ברק דאז שכנעה אותו לאמץ אותו. אחרי זוגיות יפה של כמה שנים גזר עבר לקיבוץ מעברות, והפך לדוגמן הבית של בונזו. ביום האחרון שלהם יחד ברק קנה לו מלא צעצועים ומאכלים יקרים והם נפרדנו כמו גברים. הוא לא נוסע לבקר אותו "זה קשה מידי לשנינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תמונה

"זה הבן אדם היחיד שאני באמת מעריץ - יותר מכל במאי או אישיות אחרת". כך מדבר ברק על דב חנין, שתמונתו ניצבת בגאווה על המקרר, ועיניו מנצנצות. "למרות שכל העשייה שלו - הפרלמנטרית, האקדמית, המוניציפלית והמשפטית - מהותה להבין ולהסביר כמה העולם הזה מושחת, ציני ורע, הוא עדיין אחד האנשים הכי אופטימיים ונעימים שפגשתי בחיים שלי. בזכותו יש לי עוד אמונה בפוליטיקה". (שוב תמונה של אנה משמאל).

המרפסת

זה יותר חלון מאשר מרפסת, אבל למה להיות קטנוניים. החלון הגדול בסלון שלו משקיף על השכונה שמאוכלסת בעיקר על ידי עובדים זרים, זקנים, זונות ו-"אנשים כמוני שלא מוכנים לשעבד את המשכורת שלהם עבור שכר דירה". הוא עבר אינספור דירות בתל אביב וזה המקום שהוא הכי אוהב. "מהר מאוד היא תהפוך לשכונה לא פחות מגניבה מלבונטין". אמן.

הטוסטוס

"אני כבר המון שנים על טוסטוס ולא מבין איך אנשים מסתדרים בלי זה". יש לו מכונית פג'ו, אותה הוא חולק עם אחיו, הבמאי תומר הימן, אבל לטוסטוס הוא מחובר רגשית באמת. "כשהוא במוסך אני עצוב. גמור". כמו גרופי אמיתי, גם על הטוסטוס יש סטיקר של דב.

השכונתי

השכונתי שלו זה השכן מלמטה - רחמים. הוא יו"ר ועד הבית הקודם, סוג של תואר אצולה בשכונה, לדברי ברק. "כמו שבן גוריון המשיך למשוך בחוטים אחרי שהתפטר, ככה רחמים - למרות שהוא כבר לא היו"ר, על פיו יישק דבר". ברק אוכל אצלו דגים טריים שרחמים דג ומבשל בעצמו. בת הזוג של רחמים, סטפי, אופה לחם ועוגות. חוץ מזה הם רואים יחד כדורגל "רחמים מבין גדול - זה יתרון".

ישראל ברייט

ברק בחר להעביר את השרשרת לישראל ברייט, מוזיקאי שעובד איתו בימים אלו על כתיבת מוזיקה מקורית לסדרה החדשה של תומר (אחיו של ברק) שהוא מפיק. הסדרה, "בדרך הביתה", תשודר ב"יס דוקו" בסוף השנה. "הוא שילוב מוחץ של קלינט איסטווד ווודי אלן", אומר עליו ברק, "איש מקסים עם לב בגודל של עיר שלמה וכישרון מטורף להפוך רגש פנימי מעורפל לצליל מדויק. לא פחות חשוב מזה - הוא גם גר בדרום המופלא של ת"א וחבר של כבוד במועדון המעריצים של דב חנין. אני אוהב אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully