וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כלב בא יומו

ליבי גלבר

11.3.2009 / 14:53

כש-13 אנשים נועלים את עצמם בבית למטרות פרסום או בידור, זה בסדר. אבל כשמאלצים כלב להשתתף בניסוי, זאת כבר סיבה להחרים את התוכנית

לאקי, הכלב שהוכנס אמש לבית האח הגדול, כבר הוצא משם עקב קשיי הסתגלות. ובכל זאת, העובדה שקשת הטיסו כלב מהונגריה היישר לבית האח הגדול, שם אמור היה לשהות עוד שלושה שבועות לפחות, מעלה כמה שאלות. העונים מוזמנים להפעיל את שיקול דעתם לגבי המשך הצפייה.

למה להכניס כלב לבית האח הגדול?

נכון שלמשתתפי התוכנית אין דבר מעניין להגיד, אבל קשה להאמין שכלב בסביבה יהפוך בהייה בחבורה משעממת של אנשים למרתקת יותר. ונכון שהמשתתפים בחרו לכלוא עצמם ב(סוג של) כלוב למשך חמישה שבועות. אבל הם עושים את זה בשביל הפרסום, בשביל הכסף. מה ירוויח הכלב מהתוכנית?

למה להטיס כלב מהונגריה?

טיסה מהונגריה לישראל אורכת כשלוש שעות. בתוספת הכנות, מדובר בכמה שעות ארוכות בהן הכלב כלוא בכלוב נשיאה כשבדמו חומר טשטוש, בתוך תא המטען הקר במטוס. לא ידוע באילו תנאים לאקי טס, אבל אחרי שמשום מה לא "התאקלם" בבית האח, הוא מוטס בחזרה להונגריה.

למה לא להכניס לבית כלב שמועמד לאימוץ?

קשת טוענים שהבאתו של לאקי, הכלב מהפרסומת של מפעל הפיס, אינה לצורכי תוכן שיווקי. אם כך, למה לא לקחת כלב מאחת העמותות, בהן הכלבים נמצאים בתאים קטנטנים במשך חודשים ארוכים? כלב כזה יכול, נניח, ליהנות מחברה של אנשים ומעצם היותו משוחרר. בנוסף, יכלו לקדם כך את העמותות השונות, המשוועות לתרומות ומשפחות מאמצות. אבל לא, קשת בחרו להטיס את לאקי. רק במחיר הטיסה של הכלב ומאלפו אפשר היה לממן את השארתם בחיים של עשרות כלבים נטושים.

לאנשים יש את הבחירה טרם כניסתם לבית האח הגדול - אם לכלוא את עצמם, אם לוותר על הפרטיות שלהם. הם מפעילים שיקול דעת, ותמיד יכולים לפרוש כשנמאס. ובעיקר, זה משתלם להם. לכלבים, לעומתם, אין את זכות הבחירה. לאקי נצפה אתמול כשהוא בוכה, מיילל ורץ מפוחד ברחבי הבית. הוא אמנם הוצא משם בעקבות זאת, אבל לא היה צריך לגרום לו להשתתף בתוכנית מלכתחילה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully