וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מבין למה נתניהו לא הסכים לרוטציה"

פנחס וולף

11.3.2009 / 11:45

נמשכת המתיחות בליכוד: סילבן שלום הביע בשיחה עם מקורביו דאגה מההשפעה הרבה של ליברמן על מדיניות הממשלה. נתניהו לא צפוי להציע לו להיות ממלא מקום רה"מ

"אני לא מבין מדוע נתניהו סירב לרוטציה עם יו"ר קדימה ציפי לבני", כך אמר ח"כ סילבן שלום (ליכוד) בשיחות עם מקורביו בימים האחרונים. לדבריו, "הרי לבני הסכימה שנתניהו יעמוד בראשות הממשלה שלוש שנים".

שלום גם התייחס בשיחות למעמדו בממשלת נתניהו ואמר כי הוא אינו מתעסק רק בזהות התיק שהוא יקבל, אלא בעיקר בהשפעה הגדולה של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על מדיניות הממשלה. "לליכוד יש דרך, וצריך לוודא שהיא זו שתוביל ותקבע את מדיניות הממשלה", אמר שלום. הוא הוסיף כי "אנחנו עלינו לשלטון לנהל את מדיניותנו ולא מדיניות של מפלגות אחרות".

בתוך כך, בכירים בליכוד ששוחחו עם נתניהו בימים האחרונים העריכו אתמול שראש הממשלה המיועד יציע לשלום תיק כלכלי בכיר כדוגמת משרד התמ"ת או משרד תחבורה שיורחב למידותיו של שלום. עם זאת, הבכירים העריכו ששלום לא ישמש כממלא מקום ראש הממשלה. נראה כי שלושת התיקים הבכירים בממשלה לא יישארו פנויים עבור שלום. במערכת הפוליטית מעריכים כי תיק הביטחון יימסר למשה (בוגי) יעלון, תיק החוץ לאביגדור ליברמן וכי נתניהו יחזיק במשרד האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully