וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצב-בולנס בדרך

11.3.2009 / 11:08

באמצע מבחן הסמכה, עצר רב פקד אריה דהן מהמרכז לשיטור ימי בחיפה את הכל כדי לקפוץ למים להציל את מכלוף הצב, שנפצע מקרס דיג. עכשיו מצבו טוב

צבים רבים נפצעים (ונהרגים) כתוצאה מפגיעת קרסים המשמשים לדיג. צב ים חום אחד ניצל אתמול בזכות שוטרי השיטור הימי בחיפה. במהלך מבחן ההסמכה למפקד הבסיס, זיהו השוטרים צב ים גדול, שנלכד בקרס דיג גדולה ("שארק"). כשהבינו השוטרים שהצב נמצא בסכנת חיים ופעלו מיד: המבחן הופסק, ורב פקד אריה דהן קפץ למים, תפס את הצב, חתך את חוט הדייג והעלה אותו לסירת השיטור הימי. משם הועבר הצב "מכלוף" לתחנה בנמל חיפה. רכב הצב-בולנס של רשות הטבע והגנים העביר את מכלוף למרכז להצלת צבי ים במכמורת. רב פקד דהן, אגב, שב לבצע את מבחן ההסמכה- ועבר אותו בהצלחה.

"מכלוף" הצב יועבר בימים הקרובים לניתוח להוצאת הקרס מגרונו. לאחר הניתוח ייאלץ לעבור שיקום של מספר חודשים במרכז הארצי להצלת צבי ים של רשות הטבע והגנים- בטרם יושב לים. "עדיין - מדובר בצב ים בר מזל", מוסיף יניב לוי, "השוטרים, אגב, כבר ביקשו להיות מוזמנים לשחרור העתידי של הצב - וכמובן שנשמח אם רב פקד אריה דהן, שהוציא את הצב מהמים, יהיה זה שמשיב אותו חזרה לשם, הפעם ללא הקרס".

  • עוד באותו נושא:
  • צבים
  • צב ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully