וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מועדון קרב במוסד למוגבלים

טלי גולדשטין

11.3.2009 / 10:38

צוות העובדים במוסד למוגבלים שכלית במדינת טקסס ארגן קרבות בסגנון "מועדון קרב" בין המטופלים. צווי המעצר כבר בדרך

עובדים במוסד למוגבלים שכלית בטקסס ארגנו קרבות בין החוסים בסגנון "מועדון קרב" ועודדו אותם להרביץ אחד לשני, כך דיווחה המשטרה המקומית לרשת CNN אתמול (שלישי). סרטוני וידאו של ההתעללות המתרחשת לכאורה במוסד "קורפוס קריסטי" הועברו למשטרה בשבוע שעבר.

הרשויות צפויות להוציא צווי מעצר למעורבים בפרשייה עוד השבוע, אמר מפכ"ל המשטרה טים ווילסון . הקרבות המדוברים התנהלו, ככל הנראה, במעונות החוסים, הוסיף.

"הפרשיה הזו נמשכת זה זמן מה. זהו מקרה יוצא דופן. לא מדובר פה במקרה ברור של התעללות הצוות במטופלים. הצוות לא היכה את החוסים אך אפשר להם להילחם איש ברעהו ובכך לסכן את חייהם. אנשים אלו אמורים לטפל בחולים ולא לנצל אותם", אמר ווילסון. המעורבים בפרשייה יואשמו ככל הנראה בפציעת אדם מוגבל, הוסיף ווילסון.

שבעה מעובדי המוסד נשלחו על ידי שירותי הרווחה של מדינת טקסס לחופשה בתשלום עד שיתבררו מקרי הפרשייה במלואם. כמה מהם יעברו תשאולים על ידי המשטרה.

כנשאל האם המוסד היה מעורב בעבר בחקירה לגבי התעללות, אמר ווילסון: "זהו מקרה יוצא דופן. במהלך השנים, חקרנו מספר מקרי התעללות, אך הפעם נראה כי זוהי התעללות מתמשכת ולא חד פעמית".

  • עוד באותו נושא:
  • טקסס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully