וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רצח את בני משפחתו והתאבד

11.3.2009 / 5:30

מסע הרג בדרום אלבמה: מייקל מקלנדון כבן 30 ירה למוות בלפחות 10 אנשים ביניהם אמו, אשתו של השריף המקומי ותינוקה בן ה-3 חודשים

(צילום: רויטרס, עריכה: ענת ברק)

שוב זה קורה בארצות הברית. אדם חמוש ברובה חצי אוטומטי יצא הלילה (רביעי) למסע קטל בדרום מדינת אלבמה , ירה למוות בלפחות 10 בני אדם והתאבד. על פי הדיווח, התנהל מסע ההרג בארבע זירות שונות. היורה, מייקל מקלנדון, בסביבות השלושים לחייו, התחיל את מסע הרצח בעיירה קטנה בשם קינסטון, שם הוא ככל הנראה ירה באמו ליסה ושרף את ביתה על ארבעת הכלבים שלה. לאחר מכן המשיך הרוצח לעיירה השכנה, סמסון, שם ירה בסבו וסבתו, דודו ואשת הדוד. משם המשיך הרוצח לביתו של השריף המקומי ורצח ביריות את אישתו של השריף ואת בנם התינוק בן השלושה חודשים.

משם המשיך הרוצח לחנות משקאות מקומית. הוא ירה בשני אנשים נוספים ונמלט מהמקום. לאחר מכן ירה ככל הנראה הרוצח בעצמו. נסיבות האירוע עדיין לא ברורות ובמשטרה המקומית מעריכים כי מספר הקורבנות גבוה ממה שדווח עד כה.

השוטרים מסרו כי במהלך המרדף אחריו ירה הרוצח לכל עבר וגרם לפציעתם של עוד מספר אנשים ובהם שריף המחוז, פרנק לינדסי שניצל בזכות אפוד המגן שלו ושוטר נוסף שנפצע מרסיסי זכוכית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully