וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אבוטבול מואשם בסחיטה באיומים

עדי שמחוביץ

10.3.2009 / 12:37

בנו של העבריין צ'רלי אבוטבול מואשם כי הגיע לביתו של אדם החייב לו 15 אלף שקלים מהימורים, שבר את חלונו ואיים עליו

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) בבית משפט השלום בנתניה נגד אדם אבוטבול, בן 21, באשמת סחיטה באיומים וגרימת נזק בזדון. כתב אישום נוסף הוגש גם נגד לילי דבש, בן 33, באשמת איומים, שיבוש הליכי משפט והדחה בחקירה. אדם הוא בנו של העבריין צ'רלי אבוטבול.

מכתב האישום, שהגיש עורך הדין אביב שרון מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי אבוטבול הגיע עם עוד שישה אנשים נוספים שזהותם אינה ידועה לביתו של המתלונן החייב כ-15 אלף שקלים לאבוטבול, חוב שמקורו בהימורים. לאחר שהמתלונן סירב לפתוח את הדלת, זרק אבוטבול את חפירה שהיה במקום לעבר חלון הבית ושבר אותו. המתלונן התקשר למשטרה, ביקש לשלוח ניידת וטען כי הוא חושש לחייו.

אבוטבול וחבריו ברחו מהמקום כשהבינו שהמשטרה צפויה להגיע. כמה דקות מאוחר יותר התקשר דבש, הנאשם השני, ואיים בטלפון על המתלונן שלא יגיש תלונה במשטרה בעקבות המקרה. "תשמע טוב טוב מה אני אומר לך, לא אותך, אלא את כל המשפחה שלך אני אזיין, אם תעשה את הטעות הזאת. את אמא שלך אני גומר מטר מתחת לאדמה". כשהגיעו השוטרים לבית המתלונן הורה לו דבש להתעלם מהם, לברוח מהבית ולהגיע אליו. באותו היום עזב המתלונן את הבית מבלי לפגוש את השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully