וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הקריירה הספרותית של אובמה פורחת

טלי גולדשטין

10.3.2009 / 11:19

נשיא ארה"ב מועמד לזכייה בטקס פרסי הספרות השנתי הבריטי בשתי קטגוריות: הסופר הטוב ביותר והאוטוביוגרפיה הטובה ביותר

נשיא ארצות הברית ברק אובמה מוביל את רשימת המועמדים לזכייה בטקס פרסי הספרות השנתי בבריטניה. הוא כלול הן ברשימת הסופר הטוב ל-2009 והן ברשימת האוטוביוגרפיות הטובות. ספרו The Audacity of Hope והאוטוביוגרפיה Dreams from My Father ("חלומות על אבי" ) הפכו לרבי מכר בבריטניה במהלך המרוץ לנשיאות ב-2008. ההכרזה על הזוכים בפרס תהיה בטקס שייערך ב-3 באפריל בלונדון.

"חלומות על אבי" נכתב לפני שאובמה שקל להיכנס לזירה הפוליטית. הוא יצא לאור לראשונה ב-1995. הספר מגולל את סיפור חייו של הנשיא השחור הראשון בתולדות ארה"ב, ילדותו עם סבו וסבתו הלבנים, השימוש בסמים באוניברסיטה והתעניינותו החולפת בתנועת הכוח השחור

אובמה סיים את ספרו השני The Audacity of Hope שמונה עשר חודשים לאחר שנבחר לסנאטור. את ההגהות עשה בשעות הלילה המאוחרות בעת נסיעה לאפריקה מטעם הקונגרס. לאחר מכן סייע במערכת הבחירות של כמה מעמיתיו, ואז לקח פסק זמן כדי לקדם את ספרו ב-12 ערים, הופיע בתוכניות של אופרה וינפרי וצ'רלי רוז, ולאחר כמה חודשים הכריז על כוונתו לרוץ לנשיאות.

על תואר הסופר הטוב של 2009 מתמודדת גם הסופרת האמריקאית סטפני מאייר. סאגת הערפדים בת ארבעת הכרכים המצליחה שלה "דמדומים", שעובדה גם לסרט, נמצאת בראש רשימת רבי המכר של ספרי הילדים בבריטניה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully