וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בליכוד: נתניהו יחזיק בתיק האוצר

10.3.2009 / 10:02

בכירים במפלגה אמרו עוד כי נתניהו מתכוון להציע למשה כחלון להיות שר במשרד האוצר. לשלום יוצע כנראה תיק התמ"ת או התחבורה

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו יחזיק בעצמו בתיק האוצר, וככל הנראה יציע לח"כ משה כחלון להיות שר במשרד האוצר. את הדברים אמרו הבוקר (שלישי) לוואלה! חדשות בכירים בליכוד ששוחחו עם נתניהו בימים האחרונים. להערכתם, לסילבן שלום יוצע לכהן בתיק כלכלי מורחב כמו שר התעשייה, המסחר והתעסוקה או שר התחבורה עם סמכויות נרחבות. תיק החינוך ככל הנראה יוצע לגדעון סער.

בלשכת נתניהו הוציאו הכחשה לפרסומים לפיהם נתניהו השווה בשיחות סגורות בין הכוח שהפגין ח"כ סילבן שלום בכנס פעילים שהוא ערך לפני יומיים בביתו, לבין הכוח שדוד לוי הפגין בזמנו מול ראשי ממשלה נבחרים של הליכוד כדי לקבל לידיו את תיק החוץ.

שלום העביר בכנס ביקורת מרומזת על העסקה עם ליברמן. "עם כל הכבוד, הליכוד ניצח בבחירות ולא ליברמן, ש"ס או מפלגות אחרות", אמר שלום. מלשכת נתניהו נמסר כי, "ראש הממשלה בנימין נתניהו לא אמר את הדברים המיוחסים לו. הוא רוחש כבוד רב לדוד לוי".

בתוך כך, בכירים נוספים בליכוד אמרו הלילה כי נתניהו מנסה להגיע להסכמה עם ראש מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, לפיה תקבל ישראל ביתנו את תיק המשפטים אך דניאל פרידמן לא יישאר בתפקיד. בכירים במפלגה וביניהם דן מרידור, בני בגין וגדעון סער מתנגדים למינוי, בין היתר על מנת להשאיר סיכוי להצטרפותה של מפלגת העבודה לממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully