וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים סיכלו פיגוע דקירה בירושלים

נתיב נחמני

9.3.2009 / 20:21

2 צעירים ערבים נעצרו בחשד שתכננו לבצע פיגוע דקירה בפסגת זאב. שוטרים שנאבקו עמם הצליחו לעצור אותם וגילו בכליהם סכין

שני צעירים ערבים, ככל הנראה ממזרח ירושלים, נעצרו הערב (שני) בחשד שתכננו לבצע פיגוע דקירה בשכונת פסגת זאב. השניים עוררו את חשדם של השוטרים בשעה שהלכו ברחוב משה סנה בעיר. השוטרים עצרו את השניים וערכו חיפוש בכליהם.

במהלך החיפוש התנגדו החשודים והחל להתפתח מאבק בינם לבין השוטרים. במהלך התגרה נפלה מאחד החשודים סכין קומנדו. השוטרים הצליחו להשתלט על השניים והם נעצרו. בחקירה ראשונית שערכו להם השוטרים הודו השניים כי תכננו לבצע פיגוע דקירה בשכונה על רקע פעילות צה"ל ברצועת עזה.

בשבוע שעבר אירע פיגוע דריסה בירושלים. נהג טרקטור התנגש בניידת משטרה ברחוב גולומב פינת שדרות בגין. ברכב היו שני שוטרים שנפצעו באורח קל. זמן קצר לאחר מכן, ירו שוטר ומתנדב מיחידת התיירות של מחוז ירושלים לעבר המחבל ופצעו אותו אנושות. נהג מונית שעבר בסמוך לזירת הפיגוע ירה אף הוא לעבר המחבל, שמת בדרכו לבית החולים.

לפני כשבועיים נעצר פלסטיני בן 23, תושב מחנה הפליטים ג'לזון צפונית לרמאללה, לאחר שבחיפוש שנערך על גופו נמצאה סכין באורך 25 סנטימטר, כדור רובה ותמונות שלו הוא בהן הוא נראה אוחז בנשק. מחקירה שביצעה המשטרה עולה כי הוא ככל הנראה התכוון לבצע פיגוע דקירה בשוטרי מג"ב במחסום עטרות. הפלסטיני הודה כי זו אכן היתה כוונתו וכי לשם כך הצטייד בסכין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully