וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תיבחן הריסת בית המחבל מפיגוע הדריסה"

9.3.2009 / 15:40

השר לביטחון פנים אמר כי גם במקרה של המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים בשבוע שעבר, תישקל האפשרות לנקוט בצעדי הרתעה

השר לביטחון פנים אבי דיכטר, התייחס היום (שני) לפיגוע הדריסה שאירע בירושלים ביום חמישי האחרון. בדיון שהתקיים במליאת הכנסת אמר השר דיכטר כי "בדומה לפיגועים האחרים, תיבחן האפשרות לנקוט בצעדים מנהליים לשם הרתעה. צעדים מנהליים יכולים להיות באמצעות החרמה, הריסה או אטימת הבית בו המחבל התגורר".

דיכטר הוסיף כי "ככל שיימצא שמישהו מבני משפחת המפגע היה מעורב או ידע על הכוונה לבצע את הפיגוע ולא דיווח על כך, יינקטו נגדו הצעדים המתבקשים". עם זאת, דיכטר ציין כי עניין אטימת הבית נתון לאחריות מפקדי הצבא. דיכטר גם הזכיר כי בחודש ינואר האחרון נאטמו שתי קומות בבית המחבל שביצע בחודש מרץ בשנה שעברה את הפיגוע בישיבת מרכז הרב.

ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) הביע תמיכה בהריסת בית המחבל שביצע את הפיגוע בשבוע שעבר והסביר כי אף על פי שישנה אפשרות כי ייגרם עוול למשפחה שלא בהכרח היתה שותפה לתכנון וביצוע הפיגוע, "מדובר בעוול קטן לעומת עוול גדול שיקרה אם לא תהיה הרתעה למחבל שיוצא להתאבד".

ח"כ דב חנין (חד"ש), אמר כי "האירועים צריכים להשמיע קול זעקה לכולנו. הגיע הזמן להתייחס אחרת לגמרי לירושלים המזרחית, כך שבבוא העת היא תוכל להיות בירה של שתי מדינות. בסילוואן רוצים לבצע טרנספר לערביי מזרח ירושלים. זו מגמה מסוכנת שעלולה להצית אש לא פחות מפתיחת מנהרת הכותל בזמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully