וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחר הנשים: גם "מלך הזונות של ת"א" מבוקש

נתיב נחמני

9.3.2009 / 12:35

המשטרה מחפשת אחר ג'קי יזדי ובנו, שניהלו בעבר את בית הבושת "טרופיקנה", בחשד למעורבות ברשת הסחר בנשים שנחשפה אתמול

ג'קי יזדי, שנודע בעבר כ"מלך הזונות של תל אביב", דרוש לחקירה יחד עם בנו גולן, בחשד למעורבות בסחר בנשים במסגרת הפרשה שנחשפה אתמול. הבוקר (שני) ביקשו חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב את עזרת הציבור באיתור השניים, שעל פי החשד, לקחו חלק ברשת סוחרי הנשים וסירסרו בהן לזנות.

בשנה שעברה נעצרו ג'קי וגולן יזדי בחשד שאנסו, כלאו וסחרו בצעירה מחבר העמים, לאחר שהצעירה פנתה למשטרה וטענה כי הוברחה לישראל דרך מצרים, ומאז הועסקה בזנות על ידי השניים. היא סיפרה כי במהלך השנים האחרונות הם נהגו לאנוס אותה, ואף העבירו אותה לסוחרי נשים אחרים שהעסיקו אותה בזנות.

יזדי היה במשך כעשר שנים הבעלים של מועדון "הטרופיקנה" באזור הבורסה ברמת גן, שנודע כאחד מבתי הבושת המפוארים בגוש דן. יזדי טען כי הוא עזב את מועדון הטרופיקנה בשנת 2000, אך המשטרה טוענת, כי יש ראיות הקושרות לכאורה את יזדי למועדון עד סוף שנת 2002.

אתמול הותר לפרסום שחוקרי מחלק התשאול ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב חשפו רשת בינלאומית לסחר בנשים שנוהלה על ידי עבריין מוכר, תושב מושב בצפון הארץ בן 35, ובסיסה בישראל, ועצרו 12 חשודים בפרשה. על פי החשד, ברשת היו חברים עבריינים ישראלים מקומיים ועבריינים רוסים, אשר חלקם כבר עצורים ברוסיה ובאוקראינה במסגרת הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully