וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לליכוד: "הדיון הפומבי מחליש אותנו"

9.3.2009 / 11:07

ראש הממשלה המיועד ביקר את בכירי הליכוד שמביעים מרמור על חלוקת התיקים המתגבשת. "צריך לזכור שליברמן קיבל 15 מנדטים"

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, ביקש הבוקר (שני) מחברי מפלגת הליכוד להפסיק להתייחס בתקשורת למשא ומתן הקואליציוני ולנושא חלוקת התיקים של הממשלה החדשה. נתניהו אמר בישיבת הסיעה כי "ההתדיינות הפומבית מחלישה אותנו מול השותפים".

נתניהו ביקר בדבריו את את בכירי הליכוד שהביעו בימים האחרונים מרמור רב, בעקבות הכוונה להיענות לדרישות מפלגת ישראל ביתנו. אמש אמר ח"כ סילבן שלום בכנס פעילים שנערך בביתו כי "עם כל הכבוד, הליכוד ניצח בבחירות ולא ליברמן, ש"ס או מפלגות אחרות". בתוך כך פורסם היום בעיתון "הארץ" כי בכירים בליכוד אמרו כי דן מרידור ובני בגין יתקשו לשבת בממשלה עם השר דניאל פרידמן.

בישיבת הסיעה היום הוסיף נתניהו כי "המשא ומתן הקואליציוני לא נגמר, הוא בעיצומו, גם בנושא המהות וגם בנושא התיקים. צריך לזכור שליברמן קיבל 15 מנדטים, קדימה לא רוצה ממשלת אחדות ולברק יש התניות שרוצות לאלץ אותנו להיפרד משותפים טבעיים. מלכתחילה זאת מציאות לא פשוטה שיש בה אילוצים".

בעניין המשא ומתן מול המפלגות האחרות אמר נתניהו כי "אם נהיה מלוכדים, נוכל להשיג יותר. אני פתוח לעצות טובות ואם מישהו סבור שיש לו דרך טובה יותר או עצה טובה, דלתי פתוחה בפניו. הן מסיבות ביטחוניות והן מסיבות כלכליות, המדינה זקוקה לממשלה במהירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully