וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לשתף פעולה? לפחות בתיירות

יהושע בריינר

8.3.2009 / 22:00

אנשי תיירות ישראלים הוזמנו לסייר בבית לחם על מנת לעזור בשיפור מצב התיירות בעיר. זהו הביקור הרשמי הראשון מאז 2001

לראשונה מאז תחילת האינתיפאדה השנייה ותחת אבטחה כבדה של מנגנוני הביטחון הפלסטינים ערכו היום (ראשון) 66 אנשי תיירות ישראליים סיור נדיר בעיר בית לחם.

הסיור נערך בעקבות פנייה של שרת התיירות הפלסטינית חולוד דעיבס לראש המנהל האזרחי תא"ל יואב (פולי) מרדכי. דעיבס ביקשה להכניס את אנשי התיירות לעיר במטרה להביא לעלייה נוספת במספר התיירים הזרים המבקרים בבית לחם. במהלך כל הסיור עמדו גורמי הביטחון הישראליים בקשר עם המאבטחים הפלסטינים על מנת לוודא את ביטחונם של ה"תיירים" הישראליים.

בין היתר סיירו הישראלים באתרי התיירות שבעיר בהם כנסיית המולד ואכלו ארוחת צהריים משותפת עם אנשי התיירות הפלסטינים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבעיר. "לשמחתנו, המצב הביטחוני הטוב ומערכת היחסים ההדוקה שלנו עם גורמי התיירות איפשרו להוציא את היוזמה הזו אל הפועל", אמר ראש מנהלת התיאום והקישור לבית לחם, סא"ל איאד סרחאן. "ראינו כי במהלך השנה שעברה, כמות התיירים הגדולה שפקדה את העיר הובילה לתנופה כלכלית מרשימה ואנו מקווים כי צעדים מהסוג הזה ימשיכו את המגמה החיובית, שהרווח בצידה הוא למדינת ישראל והרשות הפלסטינית". בשנה האחרונה ביקרו בבית לחם קרוב לחצי מיליון תיירים, מספר שיא של תיירים מאז תחילת העשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully