וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון מתגעגעת לקניות ולבתי הקפה

טלי גולדשטין

8.3.2009 / 19:44

מזכירת המדינה האמריקאית החליטה לחשוף פן אישי יותר והתראיינה בתוכנית אירוח טורקית. "הקרבתי רבות, במיוחד את הפרטיות"

הילרי קלינטון היא לא רק פוליטיקאית קשוחה וסמל ומופת לנשים ברחבי העולם, היא גם רעייה, אם גאה ו"שופוהוליק" לא קטנה. לכבוד יום האישה הבינלאומי, מזכירת המדינה האמריקאית הטרייה והגברת הראשונה לשעבר הסכימה לחשוף פן אישי וידידותי יותר באישיותה – אחרי הכל, 2012 מתקרבת.

בראיון שהעניקה אתמול (שבת) לתוכנית האירוח הטורקית הפופולרית, "בואו והצטרפו אלינו", חשפה קלינטון מתי התאהבה בבעלה וכיצד היא מתמודדת עם קשיים בחייה האישיים. כשנשאלה מתי התאהבה בפעם האחרונה, ענתה השרה: "זה היה לפני זמן רב. התאהבתי בבעלי", אמרה קלינטון בשידור חי. היא הוסיפה כי פגשה את ביל קלינטון בפעם הראשונה באביב 1971 כששניהם למדו בבית הספר למשפטים. "מאז, אנחנו משוחחים אחד עם השניה ונהנים לבלות את חיינו יחד", אמרה.

הופעתה של קלינטון בתוכנית היא חלק מהאסטרטגיה שלה להתחבב על העם הפשוט באמצעות מאמצים דיפלומטיים פומביים יותר. בחודש שעבר הופיעה קלינטון בתוכנית טלוויזיה אינדונזית במהלך ביקרוה באסיה. בביקורה במזרח התיכון, נפגשה השרה עם סטודנטים בגדה המערבית.

בראיון האחרון הודתה קלינטון כי הדבר אליו היא מתגעגעת יותר מכל הוא לערוך קניות לבדה ולשבת בבתי קפה, לשתות קפה ולהביט בעוברים ושבים. "הקרבתי רבות, כולל את הפרטיות שלי ואני מצטערת על כך", אמרה. עם זאת הוסיפה קלינטון כי לשירות הציבורי יש יתרונות עצומים. "אתה לא יכול לקבל הכל. עליך לקבל החלטות ולעשות בחירות ואני מתרגשת מאד מהאפשרות לשרת את מדינתי ולעבוד עם הנשיא אובמה".

קלינטון התגלתה גם כבעלת הומור עצמי והודתה כי לא ניחנה כלל בחוש אופנתי. לדבריה, היא נוהגת להגיד לבתה צ'לסי ש"הגן האופנתי" במשפחה דילג על דור ועבר ישירות אליה. קלינטון אף שיבחה את סגנונה האופנתי של הגברת הראשונה מישל אובמה.

כשנשאלה קלינטון כיצד היא נוהגת להתמודד עם קשיים אישיים (רמיזה לסקנדל מוניקה לווינסקי), ענתה השרה: "בעזרת אהבה וסליחה, חברות ומשפחה. משפחה, אמונה וחברים הם הבסיס של חיי ואיני מכירה איש שחייו נטולי קשיים. אם תפגשו אדם כזה, אני רוצה להכירו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully