וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: האם החדירה תבלינים לגוף בנותיה

רמי שני

8.3.2009 / 16:44

תושבת דימונה מואשמת כי התעללה בשלוש בנותיה, בין השאר באמצעות הרעבתן והכנסת תבלינים חריפים לאבריהן המוצנעים

תושבת דימונה בת 40 מואשמת בשורה של מעשי התעללות בשלוש בנותיה. לפי כתב האישום נגדה, שהוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, היא היכתה את את בנותיה, הרעיבה אותן, כלאה אותן בחדריהן והשאירה אותן ללא השגחה. בנוסף, מואשמת האישה שכדי להעניש את בנותיה, היא נהגה להחדיר תבלינים חריפים לאבריהן המוצנעים, ובכללם לעכוזן.

"היא נהגה להעניש את הבנות באמצעות כך שמנעה מהן מזון, היכתה אותן בכל חלקי גופן באמצעות ידיה, רגליה ובאמצעות נעליים, הכריחה אותן לאכול פלפלים או תבלינים חריפים", נאמר בכתב האישום. "כמו כן", נטען, "היא נהגה להעליב את בנותיה וכינתה אותן בכינויי גנאי קשים''.

עוד נאמר בכתב האישום, כי "האישה אף מנעה מבנותיה טיפול רפואי הולם, בכך שלא לקחה אותן להיבדק אצל רופא, לאחר שתקפה אותן והחדירה ג'ינג'ר לפי הטבעת שלהן". לאישום גם צורפה עדות של עובדת סוציאלית, לפיה במהלך ביקורה כינתה האם את הבנות בשמות גנאי שונים.

הפרשה נחשפה בעקבות מידע שהועבר ממשטרת תל אביב לאגף הרווחה בדימונה, לפיה האישה עלולה לפגוע בבנות. היא נעצרה בשבוע שעבר, והיום ביקשה המשטרה להאריך את מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשה נטען שהאישה מהווה סכנה לציבור ובפרט לבנותיה.

"באופן שיטתי ועל פני תקופה ממושכת הטילה האישה טרור ואימה על בנותיה הקטינות, הענישה אותן באכזריות בעונשים שגרמו להן סבל גופני", נכתב בבקשה. "היא טענה כי עשתה את הפעולות עקב גישה חינוכית ואמונה. דבר המצביע על חשש ממשי כי אם תשוחרר תשוב ותנקוט בגישה זו כלפי הקטינות". עוד נאמר בבקשה, כי האישה מודה באישומים המיוחסים לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully