וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים בפורים?

עינב שיף

8.3.2009 / 11:42

לא רק שפורים זה החג הכי כיפי מכולם, הוא גם עמוס בשלל אירועים מהבוקר ועד הבוקר שלמחרת. עינב שיף ממיין ומקטלג

רוב אירועי פורים יתקיימו אמנים בימים שני ושלישי, אך גם כך משנכנס אדר מרבים בשמחה ולכן כדאי להתחיל לחגוג כבר בערב תענית אסתר.

יום א'

רונה קינן תציין את יום האישה הבינלאומי במופע להקה במועדון הזאפה. חשוב לציין שקינן עומדת בפני הוצאת אלבום שלישי, שיהיה אלבום קונספט והוא אחד המסקרנים של השנה. מועדון הזאפה, פתיחה בשעה 20:30, תחילת מופע בשעה 22:00. 80 שקלים.

*בלבונטין 7 יציינו את יום האישה בערב הופעות נשי עם יעלי ברזילי, הדר לוי ועדי דגן. מתחילים ב- 21:00 , כניסה: 40-30 שקלים.

*מי שמקבל חופש כבר מיום שני (רמז: אנשים מתחת לגיל 18)יוכל לחגוג במועדון המימד החמישי בנמל תל אביב, עם מסיבת היפ הופ, אלקטרו, האוס ודאנס. מ -23:30, 70-80 שקלים בכניסה.

* בני 19 ומעלה יוכלו לחגוג במועדון ריבל 9 עם מור דיין ובן קפל והופעה של זמר אורח סודי. משעה 22:00, בהצגת תעודת זהות.

יום ב'

אחרי שקראתם מגילה והתחלתם לשלוח מנות, להלן מספר אירועים להפגין בהם את התחפושת הלוהטת שלכם (ואם אין לכם עוד אחת כזאת, זה הזמן לעוט על החנויות, מהר לפני שייגמר).

הופעות

* אסף אמדורסקי יציג שוב את המופע החי של אלבומו האחרון והמצוין "הרי את" במועדון הזאפה בתל אביב. לאחר המופע יתקלט במקום די ג'יי עומרי אנגל, שותפו לשעבר של אמדורסקי. משעה 21:00, 125 שקלים.

* הרכב הקאברים גרוב רידמפשן יחגוג את פורים במועדון המיוזיק הרום, כניסה תמורת 30 שקלים וצ'ייסר מתנה, משעה 22:00.

* נועם פנסחוב יופיע במועדון הבארבי בתל אביב משעה 22:00.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

מסיבות

* עוד מסיבת ענק של מועדון הבלוק שמאחדת כל ז'אנר ותת ז'אנר אפשרי ומאפשרת תעסוקה לכל די ג'יי שני בישראל. הפעם, תחת הכותרת "מסע הקסם המיסתורי" מציע הבלוק ארבע רחבות, 30 דיג'יים ואורחים מכובדים כמו Mad Decent ו - South Rakkas Crew. לא ברור כיצד ישפיע הגשם הצפוי על המסיבה, אבל כשמבטיחים לנו את בוטינקה, מועדון הסול של תל אביב, עידן קיי, סוליקו ועוד 2,345 די ג'ייז לערך, אפשר לסמוך על מערכת הסאונד של הבלוק שתעשה את העבודה. מהשעה 22:00, חמישים שקלים במכירה מוקדמת.

* מועדון החתול והכלב בתל אביב ארגן קומבינה בין אסטרל פרוג'קשן, דני מקוב (בית הבובות, נקמת הטרקטור), אדם הורוביץ ותמיר אלברט (נושאי המגבעת והג'ינג'יות) אשר יוצרים היום תחת השם "DOGS OF WAR", וטרי פויזן. כולם יופיעו על במה אחת, מעניין מי יישאר אחרון. מ- 22:00.

* סצינת הגייז מקבלת כהרגלה בקודש את פורים בשמחה גדולה מהצפוי, עם מספר אירועים מיוחדים ברחבי תל אביב. הבולט שבהם הוא "Purim Disaster 3" המשותף לליין PAG ומסיבת כיתה ד' מבית הליין 1984. הפעם יארח הליין את הגבעטרון ולצידם את Puta במופע דראג. מנהיג הליין, אביחי פרטוק המצוין יתקלט לצד צח זמרוני, מישל לה היסטריק והאורח מלונדון - Lovely Jonjo. ברחבה החיצונית ינגנו טל ארגמן ורון רבין להיטי יורו-טראש, גל חדש ואיטלו-דיסקו. משעה 22:00, 60-80 שקלים.

* ליין ה- Notorius G.A.Y של הלימה לימה יחגוג גם הוא באווירת פורים עם מומי לוי במסיבת היפ-הופ, סול וכו'. הכניסה חופשית, משעה 23:00.

* ליין הגייז של אילנה שירזי ודגנית ברוכי יחגוג בלופט שמאחור בית המשפט ברח' שוקן, עם מופע מיוחד של דיקלה והזרמת אפרת רותם תחת השם Vienna – Marrakech. מהשעה 22:00.

* מסיבת גאים אחרונה למהדורת ערב פורים עם אירוע לנוער גאה במועדון הקולטורה בתל אביב. בתוכנית גם תחרות תחפושות נושאת פרסים ותקלוט של גיא לנץ מליין ה"פופרינג" הוותיק. מ- 23:30, 40-50 שקלים בכניסה.

* מועדון המחוגה 4 בפלורנטין יקיים ערב ערפדים עם הופעה חיה של וולדימיר וולקוב, שינגן על רקע סרט האימה האילם "נוספרטו". לאחר מכן תחל המסיבה, הכניסה משעה 20:30, חמישים שקל בכניסה לשני האירועים, 20 שקלים לאנשים בתחפושת וכניסה חינם לערפדים.

* חובבי הקומיקס יוכלו להתחפש ברוח גיבוריהם ולהגיע למסיבת קומיקס חתרנית ברחוב שפע טל 13 בתל אביב. בקומה העליונה ינגנו אמיר פרי, עידן קיי ועוד, בקומה התחתונה מבטיחים המארגנים את "חוד החנית של גיבורי המוזיקה הישראליים במגה ג'אם סשן". מהשעה 20:00, חמישים שקלים במכירה מוקדמת.

* מועדון ה-Night יארח את זמרים דודו אהרון ושרון זריהן למסיבת פורים מיוחדת, עם תחרות תחפושות וערב מלא בלהיטים. מ -22:00, 50-60 שקלים בכניסה.

* מתחת לסניף "קפה הילל" שברחוב רוטשילד בתל אביב, תתקיים מסיבה עם די ג'יי יוגו, אורי ליכטיק, ודי ג'יי לטקס שיגיע מלונדון. מהשעה 21:00, 30 שקלים בכניסה.

אירועים נוספים

* תיאטרון אורנה פורת ינסה להכיר לכל המשפחה את עולם הבמה דרך סדנאות, מפגשים והצגות ילדים. האירוע ממתקיים במרכז סוזן דלל בשעות הבוקר, מתחיל ביום ב' ונגמר ביום ד', 11.3. 15-65 שקלים בכניסה.

* ספיישל פורים במועדון הקאמל קומדי קלאב בתל אביב בהנחיית סטנד אפיסט העל, רועי לוי. מהשעה 21:30.

יום ג'

אכלתם ארוחת חג, עיכלתם את ההנג-אובר, נתתם מתנות לאביונים וקראתם שוב את המגילה בצהריים? הגיע הזמן לסיבוב נוסף של הופעות, מסיבות ומה לא.

הופעות

* מוש בן ארי ומטבוחה פרוג'קט יופיעו במועדון רדינג 3 בתל אביב. בן ארי חוזר לאחר שהות ארוכה בהודו (כמה מפתיע) ולאחרי המופע יתקלט די ג'יי דחוויש. משעה 21:00, 130 שקלים בכניסה.

* לבונטין 7 יחגוג ברוח יהדות מזרח אירופה עם אוי דיוויז'ען, שיארחו את נסים צדוק והנפלאות, המידנייט פיקוקס שיביאו רקדנית בטן וקולולוש. משעה 21:00, 70-80 שקלים בכניסה.

* "מונוקרייב", חברת ההפקות המצוינת שהביאה לכאן את חוזה גונזלס והוברפוניק חוברת שוב ל"אוזן בר" של האוזן השלישית לערב אינדי ישראלי עם Tiny Fingers המצוינים, לא דובים, The Carsitters ולהקות נוספות, יונתן קוטנר של "אנובה" יתקלט. משעה 20:00, עשרה שקלים בלבד בכניסה.

* אריק ברמן יופיע עם שירי האלבום II במועדון הזאפה בתל אביב, משעה 20:30. 90 שקלים בכניסה.

מסיבות

* ג'ו גודאר, חבר ומייסד ההרכב החלוצי והנפלא הוט צ'יפ יגיע למועדון הברזילי ומדובר באירוע הכרחי לא רק לחובבי מסיבות, אלא לכל נער אינדי ש"Boy From School" של הוט צ'יפ שינה לו את החיים. לצד גודאר ינגן יקיר המערכת גיא גרבר, די ג'יי חומוס ו– We Edit.הקרנבל יחל משעה 22:00, 70 שקלים במכירה מוקדמת, 90 שקלים בכניסה.

* מועדון המיוזיק רום יארח ערב "בחזרה לפינגווין" עם הוותיק והמצוין, שיארח את שרית ברוך אורן בלישה ושחר שפירא. הכניסה חינם.

* עוד מסיבת פורים במועדון ה- Night בתל אביב, עם הופעת פריצה של משה פרץ והנחיה של השדרן האהוב, מינו בר. 80 שקלים בכניסה, מהשעה 22:30.

* ברק וייס ואייל בורה בערב היפ הופ, אולד סקול ומוזיקה שחורה בלימה לימה בתל אביב, כניסה חופשית לבנות מגיל 20 ובנים מגיל 23, החל מחצות.

* המחוגה 4 תתאושש עם מסיבת רוק'נ'רול ושות', החל מהשעה 23:00.

* חברי הקהילה יתכנסו במועדון התיאטרון למסיבת פורים של ליין הפופרינג הוותיק עם די ג'יי גיא לנץ. המארגנים מבטיחים הופעה מיוחדת, תוכלו להגיע החל מהשעה 22:00 ולגלות של מי.

  • עוד באותו נושא:
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully