וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון מזעזע: שריפת כלבים ברהט

רמי שני

8.3.2009 / 12:13

תושב המקום תיעד התעללות קשה בבעלי חיים, ולטענתו מדובר בתופעה שנמשכת כבר יותר משנה. זהירות - קשה לצפייה

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות רדיו דרום)

התעללות קשה נחשפת ברהט. תיעוד של תושב המקום, סלאם אל הוייז, שהגיעה למערכת וואלה! באדיבות "רדיו דרום" מראה חבורת בני נוער שופכים דלק על כלב, בעודו בחיים, קשור, ואז מדליקים את פרוותו ונותנים לו לרוץ. הדבר נמשך עד מותו ביסורים של הכלב.

אל הוייז טוען שזה רק אחד ממקרים רבים. הוא מתאר קשירת חתולים לגדרות תייל, הריגת חמורים ועוד התעללות בבעלי חיים נטושים. אל הוייז טוען שפנה למשטרת רהט על מנת להגיש תלונה, אולם אמרו לו שהם לא מטפלים בכאלה נושאים.

דובר מרחב הנגב במשטרה מוסר בתגובה: "האיש אכן הגיע אתמול לתחנת המשטרה ואמר שברצונו להגיש תלונה על מקרה שקרה בשבוע שעבר. היומנאי בתחנה ביקש ממנו להמתין בזמן שמזמינים חוקר, אך האיש הלך וטרם חזר. אנו עוד ממתינים ונשמח לקבל את תלונתו".

בעיריית רהט אמרו כי הם לא מכירים את הפרשה או את התופעה. דובר העירייה מרזוק אלקתנני, אמר כי "אנחנו מבקשים מכל מי שרואה דבר כזה או דבר דומה לדווח למשטרה וגם לעירייה כדי שניתן יהיה לטפל בזה".

אלעד אבוהב, דובר צער בעלי חיים ת"א טוען כי זאת אכן תופעה ידועה ומוכרת לאגודה. יותר מכך, הוא טוען כי "על כל התעללות אחת במגזר היהודי, ישנם חמישה מקרים במגזר הערבי. לצערנו אין טיפול הולם מצד הרשויות".

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully