וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר תקף מנהרה בדרום רצועת עזה

7.3.2009 / 16:47

התקיפה באה כתגובה לירי הרקטות הבוקר לעבר ישראל. כמו כן, הפלסטינים מדווחים כי חיה"א חיסל פעיל של הג'יהאד האיסלמי. בצה"ל מכחישים

מטוסי חיל האוויר תקפו בצהריים (שבת) מנהרה להברחת נשק באזור ציר פילדלפי שבדרום רצועת עזה. לטענת צה"ל, זוהתה פגיעה במטרה. כמו כן נמסר כי התקיפה באה כתגובה להמשך ירי הרקטות אל עבר ישראל.

ארבע רקטות קסאם נורו הבוקר מרצועת עזה לעבר מערב הנגב. שתי רקטות נפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית חבל אשכול ושתי רקטות נוספות נפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית חוף אשקלון. בכל התקריות לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בתוך כך, מקורות פלסטינים דיווחו כי בתקיפת חיל האוויר שבוצעה הבוקר ושכוונה נגד מכונית שנסעה בצפון רצועת עזה, נהרג פעיל בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס, ופעיל אחר נפצע באורח אנוש. בצה"ל הכחישו כי מדובר בתקיפה של חיל האוויר.

בנוסף, גורמים בג'יהאד האיסלמי האשימו הבוקר את שרת החוץ האמריקאית הילרי קלינטון במתן לגיטימציה לתקיפה ישראלית נוספת ברצועת עזה. בכיר הארגון, חאלד אל-בטש, אמר לעיתון היוצא לאור בקטאר, כי "ישראל התחילה לאיים אחרי ביקור קלינטון באזור, כלומר ארה"ב נתנה אור ירוק למתקפה מחודשת על עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully