וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהגה להכות את בנה בן ה-5

נתיב נחמני

6.3.2009 / 12:26

הגננת הבחינה בסימני אלימות על פניו ודיווחה למשטרה. החשודה הובאה הבוקר לבימ"ש השלום בת"א והילד הועבר לידי רשויות הרווחה

לבית משפט השלום בתל אביב הובאה הבוקר (שישי) תושבת הרצליה כבת 30 בחשד שנהגה להכות את בנה בן ה-5. חקירת המשטרה נפתחה בעקבות דיווח הגננת של הילד על כך שהבחינה בסימני אלימות על גופו. האם מכחישה את המיוחס לה, אך למרות זאת, בשלב זה הוחלט לקחת ממנה את בנה ולבקש את הרחקתה ממנו. בעבר נעצרה בחשד להזנחתו, אך הוא הושב לרשותה.

התלונה על מעשי האלימות כלפי הילד התקבלה אתמול בשעות הצהריים על ידי שירותי הרווחה בעיר. בבוקר יום חמישי הגיע הילד לגן הילדים כשסימני אלימות נראים בבירור על פניו. הגננת מיהרה לדווח על כך לאגף הרווחה ששלח עובדת סוציאלית על מנת שתדבר עמו ותנסה להבין את פשר הסימנים.

על פי הדיווח שהתקבל במשטרה, הילד סיפר לאותה עובדת סוציאלית כי אמו נוהגת להכות אותו. עם קבלת התלונה, ניגשו שוטרי תחנת גלילות לבית המשפחה, המוכרת כנתמכת סעד, שם מתגוררת האם עם אמה ואחיה. בחקירתה הכחישה האם החשודה שהכתה את בנה, עם זאת כאמור הוצא הילד מרשותה בצו חרום והועבר לידי רשויות הרווחה לצורך השגחה. מפקד תחנת גלילות, סנ"צ שמעון לביא, סיפר הבוקר לוואלה! חדשות כי בדיון שיערך היום יבקשו החוקרים לשחרר את האם בתנאים מגבילים, זאת בשל הסיבה שהוא כבר אינו ברשותה ולכן, בשלב זה, היא אינה מהווה לו סכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully