וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתקיפת פישר: "ניסיתי רק להפריד"

נתיב נחמני

6.3.2009 / 11:35

בימ"ש השלום האריך ב-5 ימים את מעצרו של החשוד בתקיפת שחקן הכדורסל בתחילת השבוע. ביהמ"ש דחה את גרסתו של החשוד

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל)

"תקפו אותי חמישה אנשים"

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) בחמישה ימים את מעצרו של החשוד בתקיפת שחקן מכבי תל אביב, דיאור פישר במועדון ה"מנדי'ס" שבתל אביב בתחילת השבוע.

החשוד, תושב תל אביב בן 25, הכחיש את המיוחס לו וטען בבית המשפט שהיה רק עד ראייה לאירוע, ואף ניסה להפריד בין הניצים. במקביל אסר שופט בימ"ש השלום יצחק יצחק את פרסום פרטיו המזהים של החשוד, על מנת שלא לפגוע בהמשך חקירת המשטרה ולאפשר לה לעצור את שותפיו לכאורה לעבירה.

בבית המשפט טען נציג המשטרה כי לאחר חילופי דברים בין חבורתו של החשוד לשחקן פישר, אביו וטרה סימונס, גם הוא שחקן מכבי תל אביב, הוצאו הבליינים מהמועדון על ידי המאבטחים. "במקום להבין שתם האירוע ושתם הערב, הם החליטו להישאר במקום ולחכות על מנת לסגור חשבון עם האנשים שאיתם התעמתו", טען נציג המשטרה ואמר שתוצאות האירוע גרמו לפישר נזק כבד.

עורכת דינו של החשוד, עדי ליסטר, טענה בבית המשפט שכשמרשה הבחין שהאווירה מתחממת בין שתי החבורות הוא ניגש לשחקן ואמר לו "לך מפה, אל תתעסק איתם". עם זאת, בית המשפט לא קיבל את הגרסא וטען שבשלב זה חומר הראיות שהוצג בפניו קושר את החשוד לביצוע העבירות ומצדיק את המשך מעצרו.

פישר, אחד משחקניה המצטיינים של מכבי תל אביב העונה, פונה לבית החולים "איכילוב" מהמועדון בלילה שבין יום ראשון לשני, כשהוא סובל מחבלה בעצב בפניו. מצבו הוגדר בינוני והוא נותח בפניו. ביום שלישי שוחרר פישר מבית החולים.

על פי העדויות, פישר הגיע למועדון "מנדי'ס" ברחוב רוקח בתל אביב עם חבריו, ובמהלך הלילה נערכו חילופי דברים בין השחקן וחבריו למספר אנשים נוספים שנכחו במקום. שתי החבורות יצאו מהמועדון בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר ושם התפתחה הקטטה, במהלכה ככל הנראה שבר אחד המעורבים בקבוק זכוכית על ראשו של פישר.

"תקפו אותי בערך חמישה אנשים כשיצאתי מהמועדון למגרש החנייה", סיפר פישר לאחר צאתו מבית החולים. "אין לי מושג איך זה הידרדר למה שבסוף קרה עם החבר'ה האלה. לצערי ככה זה נגמר, וצריך להמשיך הלאה. לא היה לי שום קשר ושום עניין איתם בתוך המועדון, לא היה לי איתם סכסוך. אין לי מושג איך זה קרה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully