וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתמול: 9 רקטות נורו לעבר ישראל

יהושע בריינר ורמי שני

6.3.2009 / 5:48

לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לבית כנסת בנתיבות. מטוסי חיל האוויר תקפו בתגובה מנהרות להברחת נשק בדרום הרצועה

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

תשע רקטות נורו אתמול (חמישי) מרצועת עזה לעבר שטחה של ישראל. סמוך לחצות נפלה רקטה בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. במהלך הערב תקף חיל האוויר בדרום רצועת עזה והפציץ ארבע מנהרות להברחת אמצעי לחימה. מצה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדוייקות.

תקיפת חיל האוויר באה בתגובה לרקטה שנפלה אתמול בערב סמוך לבית כנסת בעיר נתיבות. איש לא נפגע אך נזק קל נגרם לבית הכנסת. בנוסף, שתי פצצות מרגמה ושתי רקטות קסאם נפלו בשטחים פתוחים בשטחי המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בצהריים תקף חיל האוויר מנהרות להברחת אמצעי לחימה בציר פילדלפי שבדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי התקיפות בוצעו בתגובה לירי הרקטות הבוקר לעבר שדרות והמועצה האזורית שער הנגב. ואילו בבוקר חיסל כלי טיס של חיל האוויר שני חמושים של הג'יהאד האיסלמי ברצועת עזה. בתקיפה נפצעו שני חמושים נוספים. צה"ל מסר כי חיל האוויר תקף את החולייה וזיהה פגיעה. עוד נמסר כי מדובר בחולייה שירתה קודם לכן טיל נ"ט לעבר סיור של צה"ל שהיה על הגבול.

זמן קצר לפני התקיפה שיגרו הפלסטינים שלוש רקטות לעבר ישראל. רקטה אחת נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב ושתיים נוספות נפלו במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully