וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו סמית' חתם בקליבלנד, הד במיאמי

אחרי שהצהיר לברון ג'יימס כי הוא מעוניין שקליבלנד תצרף את הפורוורד, החתימו אותו הקאבס. לות'ר הד חתם במיאמי. ספולסטרה: "הוא מתאים לנו"

טוב להיות המלך. רוצים הוכחה? לפני שלושה ימים יצא לברון ג'יימס אל התקשורת, והחל בקמפיין שמטרתו לשכנע את קבוצתו, הקליבלנד קאבלירס, להחתים את הפורוורד ג'ו סמית הוותיק. "הוא אחד החברים לקבוצה הטובים ביותר ששיחקתי איתם", אמר אז ג'יימס, והוסיף: "אני אשמח לחזור ולשחק איתו. אנחנו יודעים איזה סוג של בחור הוא: הוא מקצוען אמיתי. קבוצות תמיד רוצות אותו".

הערב (חמישי) נשמע דני פרי, הג'נרל מנג'ר של הקאבס לדרישתו של המלך, והחתים את סמית' שאמור לספק את הגוף שמאוד חסר לקליבלנד, בעיקר בזמן הפלייאוף. סמית' בן ה-33 שיחק העונה 36 משחקים באוקלוהומה ת'אנדר, ורשם שם 6.6 נקודות ב-45 אחוזים מהשדה, אליהם הוסיף גם 4.5 ריבאונדים ב-19 דקות בממוצע. הוא שוחרר על ידי הת'אנדר בתחילת החודש. הפורוורד חוזר על ידי מספר קבוצות, אך סוכנו, דן פגן אמר: "אחרי שבדקנו בדקדקנות את האופציות, ג'ו החליט שהקאבס הם המתאימים לו ביותר".

אחד שהגיע לאחרונה לקליבלנד, מו וויליאמס, שיחק בעבר עם סמית' במילווקי, ונשמע מרוצה מאוד מההחתמה: "הוא יעשה מה שהוא עשה כל הקריירה, פשוט יהיה ג'ו היציב. אתה יודע מה אתה מקבל ממנו. לא יותר, לא פחות. הוא יהיה סולידי כל ערב, כל יום. הוא יקלע את הקליעה הפנויה, ייקח ריבאונדים ויגן. איי קיו הכדורסל שלו הוא גבוה מאוד. הוא מקצוען אמיתי". אם זה לא היה מספיק, וויליאמס הוסיף: "הוא החתמה נהדרת ויהווה מודל לחיקוי עבור החבר'ה הצעירים שלנו".

גם הסנטר של הקאבס, אילגאוסקס, שקיבל עתה תגבורת בצבע, נשמע נרגש: "זה דבר גדול עבורנו. זה נותן לנו עוד גבוה לרוטציה. זה ייתן לי קצת דקות מנוחה וזה טוב, כי קשה לשחק הרבה דקות בשלב הזה של העונה. יהיה לנו גבוה שיודע לקלוע, לשחק הגנה טובה, וחבר לקבוצה שמכיר את המערכת. אני מצפה שהוא ישתלב מיד".

לות'ר הד חתם במיאמי

קבוצה נוספת שחיפשה להתחזק מעט היא המיאמי היט, שהחתימה את הגארד לות'ר הד. מיאמי חטפה את השחקן ששוחרר השבוע מיוסטון, הקבוצה בה בילה ב-4 השנים האחרונות, במטרה לחזק את הקו האחורי שלה. "הוא סוג של שחקן שמתאים לנו", אמר מאמן ההיט, אריק ספולסטרה. "יש לו רקע הגנתי עם יוסטון, ויש לו רקע שדומה למערכת שלנו, וזה עוזר". הד סומן ככישרון גדול בעונת הרוקי שלו ביוסטון, שם רשם ממוצעים של 13.1 נקודות בשבעת המשחקים הראשונים שלו, אבל העונה נפל הד במורד הרוטציה של הרוקטס, התמודד עם פציעה ברגל שפגעה בו, ורשם ממוצעים מאכזבים של 4.8 נקודות, 1.6 ריבאונדים ו-1.2 אסיסיטים בלבד.

למרות זאת, נראה שיש לפחות אדם אחד שמרוצה מההחתמה של הד: כוכב ההיט, דוויין וייד. השניים שיחקו יחדיו בקיץ שעבר, בעת שוייד התכונן לקראת האולימפיאדה. "אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא לקחת שחקן שיכול לשחק בעמדה 1 ו-2", אמר וייד, שמיד החמיא לעצמו, "שחקן כמוני... אנחנו אוהבים קלעים. קלעים הם חברינו הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully