וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בתקיפת שחקן הכדורסל דיאור פישר

נתיב נחמני

5.3.2009 / 18:09

תושב תל אביב, בן 25, המוכר למשטרה נעצר לאחר שממצאים מזירת האירוע קשרו אותו למעשה. המשטרה: צפויים מעצרים נוספים

מחלק התשאול של מרחב ירקון עצרו הערב (חמישי) תושב תל אביב בן 25, בעל עבר פלילי, החשוד במעורבות בתקיפתו של דיאור פישר, שחקן קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל, ביום שני השבוע. החשוד נעצר לאחר שממצאים מזירת האירוע קשרו אותו למעשה. מחר בבוקר הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב שם יבקשו החוקרים להאריך את מעצרו וכן לאסור את פרסום פרטיו, מכיוון שצפויים מעצרים נוספים בפרשה.

פישר, אחד משחקניה המצטיינים של מכבי תל אביב העונה, נפצע בלילה שבין יום ראשון לשני בקטטה שפרצה מחוץ למועדון "מנדי'ס" בצפון תל אביב. פישר פונה לבית החולים "איכילוב", כשהוא סובל מחבלה בעצב בפניו. מצבו הוגדר בינוני והוא נותח בפניו. ביום שלישי שוחרר פישר מבית החולים.

על פי העדויות, פישר הגיע למועדון "מנדי'ס" ברוחב רוקח בתל אביב עם חבריו, ובמהלך הלילה נערכו חילופי דברים בין השחקן וחבריו למספר אנשים נוספים שנכחו במקום. שתי החבורות יצאו מהמועדון בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר ושם התפתחה הקטטה, במהלכה ככל הנראה שבר אחד המעורבים בקבוק זכוכית על ראשו של פישר.

"תקפו אותי בערך חמישה אנשים כשיצאתי מהמועדון למגרש החנייה", סיפר פישר לאחר צאתו מבית החולים. "אין לי מושג איך זה הידרדר למה שבסוף קרה עם החבר'ה האלה. לצערי ככה זה נגמר, וצריך להמשיך הלאה. לא היה לי שום קשר ושום עניין איתם בתוך המועדון, לא היה לי איתם סכסוך. אין לי מושג איך זה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully