וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההומואים בטכניון יוכלו לישון כפיות

נעמה טלמור

5.3.2009 / 15:01

הנהלת הטכניון החליטה לאשר מגורים של זוגות הומואים ולסביות במעונות הסטודנטים הנשואים. "צעד נוסף בדרך לשיוויון"

זוגות הומוסקסואלים יוכלו לגור ביחד במגורי הסטודנטים בטכניון, כך החליטה הנהלת המוסד האקדמי. ההחלטה התקבלה בעקבות פנייתו של דרור מזרחי, יו"ר פורום גאות וחבר הנהלה במרצ, להנהלת הטכניון בבקשה לאשר מגורים של זוגות הומואים ולסביות במגורי הסטודנטים הנשואים. לטענתו, על פי חוק מחויבת ההנהלה לאפשר מגורי זוגות המציגים הסכם ממון ביניהם, וזאת ללא כל קשר להעדפותיהם המיניות.

"לאור הידיעה אודות פתיחת מעונות המגורים בטכניון בחיפה גם לזוגות חד-מיניים, חשוב היה לי לברך את הטכניון על צעד חשוב זה שהובילו, ועל נכונותם לשנות את העוול שנעשה לזוגות החד-מיניים בטכניון עד היום", אמר מזרחי בתגובה להחלטה, "ברצוני לחזק את הטכניון ולהביע תקווה כי גורמים קיצוניים אלה לא יניעו אותם מכוונתכם לפתוח את המעונות לכולם באופן שווה. המהלך אותו אתם מובילים ראוי ונכון, והוצאתו לפועל תהיה צעד נוסף בדרך למימוש עקרון השוויון והחירות במדינה דמוקרטית", כתב במכתבו.

בכירים בטכניון סירבו להתייחס בגלוי לנושא מגורי הומואים ולסביות וטענו כי הם רק מקיימים בהחלטה זו את הכתוב בחוק. "הנהלת הטכניון החליטה לאפשר לזוגות לא נשואים המציגים הסכם ממון להתגורר יחד במעונות הסטודנטים הנשואים, וזאת לאחר בדיקה כי החוק מחייב", אמרו. ראוי לציין כי למעט אוניברסיטת בר אילן, בשאר האוניברסיטאות בישראל יכולים להתגורר סטודנטים מן הקהילה ההומו-לסבית יחדיו במעונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully