וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכו תעשו אהבה

גיא בלטר

5.3.2009 / 11:11

מסע לאורך שביל ישראל שמטרתו להפיץ את המסר של מציאות טובה לכולם ללא הבדלי גזע, דת, מין ומגדר, ייצא לדרך בשבוע הבא. אתם מוזמנים

בתחילת השבוע, ביום ראשון, יצא לדרך פרויקט Walk About Love - מסע של 1,000 ק"מ לאורך שביל ישראל שמטרתו היא להפיץ את המסר של מציאות טובה לכולם ללא הבדלי גזע, דת, מין ומגדר. מה שאולי נשמע כמו משפט הפתיחה של הספר 'אוטופיה' של סר תומס מור, הוא יוזמה של רע פסטרנק – חייל משוחרר מקיץ 2006, שהגה את הרעיון למסע בעודו מטייל באוסטרליה. המסע המדובר התחיל ביום ראשון בחוף המגדלור באילת, והוא מתוכנן להגיע עד החרמון בעוד כ- 90 ימים. בדרך, מתארגנים שלושה פסטיבלים גדולים, שהראשון מביניהם מתחיל ביום חמישי באשרם במדבר. למעלה מ- 120 מטיילים התחילו את המסע באילת, מתוכם כ-40 תיירים. הצעיר שבמטיילים הוא בן שנה בלבד, וזקן השבט בן 70.

בקיץ של 2006, כשפרצה מלחמת לבנון השנייה, היה רע פסטרנק עסוק במסעות עם תרמילאים באוסטרליה. כשהיה עסוק בהתלבטויות האם לחזור ארצה, או להמשיך במסע שחלם עליו, פגש באבוריג'ינים שאמרו לו To Walk About – ביטוי שמשמעו הליכה לצורך מחשבה, לצורך מציאת פתרון. רע החליט לאמץ את הרעיון והחליט והגה את הרעיון Walk About Love. בעזרת חברים ומתנדבים, הרעיון הזה יוצא אל הפועל ממש עכשיו.

למסע הזה כל אחד יכול להצטרף, ובחינם. על מנת לכסות את ההוצאות של המסע, כל אחד מהמשתתפים תורם תרומה יומית (שעל פי חישובים עומדת על כ- 50 ש' ליום). כל אחד תורם על פי יכולתו. ההשתתפות בפסטיבלים כרוכה בתשלום, והמארגנים צופים שמשתתפים רבים שיגיעו לפסטיבלים ייקחו גם חלק במסע שימשיך משם.

הפסטיבל באשרם שיתחיל ביום חמישי, כולל כ- 60 סדנאות מסוגים שונים: סדנאות מוסיקה ושירה, סדנאות קיימות ואקולוגיה, סדנאות יצירה, סדנאות ריפוי וקואצ'ינג, סדנאות בנושא קולנוע, ריקוד ועוד סדנאות רבות שלא כתבנו כאן. חוץ מהפעילויות הרבות בפסטיבלים, יש צוות שלם של אנשים שמארגן פעילויות התנדבותיות לאורך השביל – פעולות אקולוגיות המשלבות אוכלוסיות מיוחדות. "זה בעצם הרעיון של Walk About Love – אקולוגיה, מעורבות חברתית ודו-קיום", אומרת שרי סידון אמיר, ממארגנות המסע.

מאחורי כל ההפקה הזאת עומדים מאות מתנדבים, שעוסקים במלאכת הארגון והפרסום. העמותה שהקימו פועלת ללא מטרות רווח וללא מעורבות פוליטית, כבר מעל שנתיים, במטרה לקדם את התרמילאות הבינלאומית על שביל ישראל, לקיים פסטיבלים ולקדם א פעילויות התנדבותיות בקהילה בדגש על אקולוגיה ואוכלוסיות מיוחדות.

את תכנית המסע המפורטת, כולל מידע על כל האירועים שבדרך והפסטיבלים המתוכננים, תוכלו למצוא באתר האינטרנט של המסע: Walk About Love

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully