וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים קרובה לסיכום עם ריצ'י

4.3.2009 / 19:21

המשבר הכלכלי בנהריה נותן את אותותיו כאשר הפורוורד אמור לעזוב לטובת ירושלים, על אף התנגדות קבוצתו. מרקוביץ' צפוי להסתפק בקנס

הפועל ירושלים קרובה לסיכום עם שחקן עירוני נהריה, פיליפ ריצ'י. הפורוורד קיבל ביום שבת הודעה שישוחרר במידה וימצא קבוצה אשר תיקח עליה את חוזהו, אך כעת נהריה מערימה קשיים על המעבר וטוענת כי השחקן לא ישוחרר.

עם זאת, בסביבתו של השחקן טוענים שהשחקן יעזוב את נהריה לפני תחילת השבוע הבא, למרות הקושי. ריצ'י היה מתחילת השנה אחד משלושת השחקנים המובילים בקבוצה הצפונית, כאשר דפי הסטטיסטיקה מראים כי הוא קולע 10.9 נקודות למשחק ואוסף בממוצע 6.6 ריבאונדים. השחרור הצפוי של השחקן מגיע על רקע המשבר הכלכלי בנהריה, שיחייב את הקבוצה לשחרר את שחקניה הזרים.

בפגישה שהתקיימה הערב בנהריה, בהשתתפות ראש העיר, ג'קי סבג, יו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, היו"ר ערן סלע והמנכ"ל אילן וקנין, מסתמן פתרון שיאפשר לנהריה לסיים את העונה בצורה מקצועית וכלכלית באופן מכובד. היו"ר סלע יקיים שיחה מיידית עם השחקנים שצפויים לקבל את שכרם תוך יומיים.

סלע הבהיר כי הקבוצה לא תתרוקן מנכסיה ולמעט ארון מגי, ששוחרר למכבי תל אביב, בשלב זה אין בכוונת המועדון לשחרר שחקנים נוספים. בנהריה הוסיפו כי הם מקווים לחזור במהרה לשגרה ואף להיאבק על מקום בפלייאוף העליון.

בינתיים בירושלים החליטו לטפל בתקרית בין הקפטן ארז מרקוביץ' למאמן גיא גודס בדלתיים סגורות. תחילה נראה היה שהשחקן יוענש בצורה חמורה, אך מקורות בקבוצה מעריכים כי מרקוביץ' ככל הנראה ייקנס ולא יושעה ממשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully