וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנאטור טד קנדי - אביר הממלכה המאוחדת

טלי גולדשטין

4.3.2009 / 18:18

הסנאטור הוותיק, המייצג את מדינתו מזה כ-50 שנה, יקבל את אות הכבוד מהמלכה אליזבת ה-2 על תרומתו ליחסי ארה"ב-בריטניה

טד קנדי, אחד מהשרידים האחרונים של משפחת קנדי ה"מלכותית" ששלטה בפוליטיקה האמריקאית בעשורים האחרונים, יקבל תואר אבירות ממלכת בריטניה. ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון יכריז היום (רביעי) על הכבוד במהלך נאומו בפני שני בתי הקונגרס של ארצות הברית.

קנדי, המייצג את מדינת מסצ'וסטס מזה כ-50 שנה, יקבל את אות הכבוד מהמלכה על תרומתו ליחסי ארה"ב-בריטניה ולתהליך השלום בצפון אירלנד. הסנאטור, אב לששה, נבחר ב-1962 לסנאט לאחר שאחיו ג'ון פ. קנדי הפך לנשיא המדינה. הוא נהנה מקריירה משגשגת ומצליחה. לאחר ההתנקשות בחיי הנשיא קנדי ב-1963 ואחיו השני רוברט פ. קנדי ב-1968, הוא נחשב למנהיג המשפחה המשפיעה ביותר בפוליטיקה האמריקאית .

בריאותו של קנדי בן ה-77 הידרדרה כשנתגלה גידול ממאיר במוחו במאי האחרון. הוא נאלץ לחיות תחת משטר חמור של כימותרפיה והקרנות, ואושפז מספר פעמים מאז. למרות מצבו הבריאותי המעורער, קנדי משתדל להישאר פעיל בזירה הפוליטית. בין השאר, הוא עומד בראש ועדת הסנאט לבריאות, חינוך, תעסוקה ופנסיה.

הסנאטור קנדי לא יקבל את התואר "סר" לו אינם זכאים אזרחים זרים. במקום, לשמו יתווספו ראשי התיבות KBE – אביר של האימפריה הבריטית.

  • עוד באותו נושא:
  • טד קנדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully