וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלה ברוני לסרקוזי: תעשה לי ילד

טלי גולדשטין

4.3.2009 / 17:48

הדוגמנית לשעבר ואשתו של נשיא צרפת אמרה בראיון למגזין נשים כי היא רוצה להרות, אך תשמח גם לאמץ ילד. "לא אלחם בטבע"

קרלה ברוני, הגברת הראשונה של צרפת, רוצה להרות לנשיא ניקולא סרקוזי, אך תשמח גם לאמץ ילד. בראיון לכתב העת "מאדאם פיגרו" שפורסם היום (רביעי), אמרה ברוני כי היא רוצה להיכנס להריון אך אם הדבר לא יעלה בידה, היא מוכנה ומזומנה לאמץ. ברוני וסרקוזי התחתנו לפני כשנה לאחר רומן חפוז שהסעיר את העולם כולו.

"הייתי רוצה תינוק, אך אם זה לא יתאפשר מבחינה ביולוגית, אאמץ ילד. קשרי דם לא חשובים לי. אני חושבת שאפשר ליצור קשר חזק גם בלעדיהם", אמרה הדוגמנית לשעבר בת ה-41. לברוני ילד בן שבע ממערכת יחסים קודמת. לסרקוזי, בן ה-54, שלושה ילדים משני נישואיו הקודמים.

"אשמח מאד להרות אך איני מתכוונת להילחם בטבע. יש לי כבר ילד אחד ולבעלי שלושה, כך שקשה להגיד שאנחנו נואשים לילדים", הוסיפה.מאז חתונתם, עוסקת התקשורת הצהובה בשאלה הרת הגורל האם הזוג סרקוזי מתכנן להביא ילד לעולם.

סרקוזי וברוני הכירו שלושה חודשים בלבד לפני שהחליטו להתחתן. סרקוזי, בן 53, נפרד מאשתו השניה, ססיליה, באוקטובר 2007, לאחר 11 שנות נישואין. בתוך חודשיים מיום הפרידה כבר צולם סרקוזי כשהוא מבלה עם ברוני ביורודיסני. זו היתה הפעם הראשונה בהיסטוריה של צרפת בה נשיא נפרד מאשתו בעודו מכהן בתפקיד, והפעם הראשונה בה נישא נשיא הרפובליקה בארמון האליזה.

ברוני יצאה בעבר עם כוכבי הרוק מיק ג'אגר ואריק קלפטון, הפילוסוף הצרפתי רפאל איינהובן, שר החינוך הצרפתי לוק פרי, ראש ממשלת צרפת לשעבר לוראן פביוס ואיש העסקים האמריקאי דונלד טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully