וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארוחות השחיתות של הירשזון - לשם עבודה"

עדי שמחוביץ

4.3.2009 / 17:05

שלב העדויות במשפטו של הירשזון הסתיים היום. עדים מטעם ההגנה טענו כי הארוחות שהתביעה הציגה כארוחות שחיתות היו לצורכי עבודה

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: איילת שולמן)

לאחר כחמישה חודשי דיונים הסתיים היום (רביעי) שלב העדויות במשפטו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון. בשבועות הקרובים ימסרו התביעה וההגנה את סיכומיהן ובתחילת אפריל יתקיים דיון מסכם אחרון. היום העידו במשפט מטעם ההגנה מספר אנשים שישבו עם הירשזון בארוחות שהתביעה הציגה כ"ארוחות שחיתות". לטענתם, היה מדובר בארוחות לצורכי עבודה וגיוס עובדים.

בנוסף, העיד היום מטעם ההגנה שלמה גרנית, שהיה ממונה על השכר באוצר בשנים 1991-94. גרנית העיד שהסכומים שהירשזון היה זכאי להם היו גבוהים בהרבה ממה הירשזון לקח. גרנית אמר כי "הסתפקותו של הירשזון במאה אחוז פיצויי פיטורים בלבד היא דבר הזוי".

עו"ד יעקב ויינרוט, סניגורו של הירשזון ,התייחס לסיקור התקשורתי שליווה את הפרשה ואמר: "ישבנו במשרד והחלטנו שלטעון טענות של משפט לא צודק בשל סיקור תקשורתי מסיבי במשך שנים זה בערך כמו להיאבק בזקנה ובמוות". בעניין מצב בריאותו של הירשזון אמר ויינרוט כי "המשפט לא היטיב עימו", וכי אין הוא רואה צורך להרחיב בעניין או לחדור לצנעת הפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully