וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררה הנערה שנעצרה מול ביתו של תיבון

עדי שמחוביץ

4.3.2009 / 16:28

בתו הקטינה של פעיל ימין מוכר נעצרה לאחר שציירה גרפיטי מול ביתו של מפקד אוגדת איו"ש. היום שוחררה למעצר בית חלקי בהשגחת סבתה

יהונתן אופק

(צילום: יונתן אופק, עריכת וידאו: איילת שולמן)

בית המשפט המחוזי בתל אביב שחרר היום (רביעי) למעצר בית את הקטינה בת ה-17, בתו של פעיל ימין, שעצורה מאתמול בכלא נווה תרצה. נגד הנערה הוגש כתב אישום, לאחר שריססה כתובת גרפיטי סמוך לביתו של תא"ל נועם תיבון, מפקד אוגדת איו"ש. עו"ד ניר ביטון מפרקליטות מחוז תל אביב אמר בדיון, כי הבעיה מבחינת הפרקליטות היא חזרתה של הנערה אל בית הוריה, אך הסכים לשליחתה של הנערה למעצר בבית סבתה, על פי המלצתו של השופט גלעד נויטל.

הנערה תורשה לצאת ללימודים ולמקום עבודתה, ותשהה במעצר בית לילי משמונה בערב עד שמונה בבוקר. ההגנה הציעה מספר מפקחים שיפקחו על הנערה בזמן מעצר הבית. מחר ייתן בית משפט את החלטתו הסופית בעניין, לאחר שיבדוק כי המפקחים המוצעים ראויים.

"אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו מרוצים מההחלטה", אמר לוואלה! חדשות עו"ד עדי קידר, סניגורה של הנערה, "אבל ברור שבית המשפט המחוזי ראה את המצב הבלתי אפשרי של השארת קטינה במעצר בית מוחלט לתקופה כל כך ארוכה, דבר שהוא פסול לטעמנו וגם נעשה משיקולים זרים - אם הקטינה לא היתה משויכת למשפחה כזו או אחרת זה לא היה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully