וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: "מקווה שבשבוע הבא תושלם הממשלה"

4.3.2009 / 16:13

בתום פגישתו עם רה"מ המיועד אמר יו"ר ש"ס כי "צוותים עובדים על ברית הזוגיות. אני מקווה שלקראת סוף השבוע הבא תושלם המלאכה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: איילת שולמן)

מתקרבים להקמת קואליציה? בתום פגישתם של יו"ר ש"ס אלי ישי וראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, אמר ישי כי המשא ומתן בין שני הצדדים על סף סיום. "אני מקווה שלקראת סוף השבוע הבא ואולי קצת לאחר מכן, נוכל לסיים את מלאכת הרכבת הממשלה", אמר ישי. לדבריו, "דיברנו על הרכב הממשלה, כיצד היא תיראה, בתקווה שהרכבתה תסתיים בהקדם. כמו כן, דיברנו על נושא האבטלה שמדיר שינה מעיניי".

בנושא ברית הזוגיות, סלע המחלוקת בין ישראל ביתנו למפלגות החרדיות, אמר ישי: "יש צוותי עבודה שעובדים על העניין, בתקווה שהעבודה תסתיים בקרוב, צריך לסיים גם את העבודה על שינוי שיטת הממשל. לאחר שהדברים הללו יסתיימו נוכל להתחיל לדבר על חלוקת התיקים". ישי אמר כי בשיחה לא עלה נושא קצבאות הילדים, אולם, לדבריו, בפגישה הקרובה הנושא יעלה. הוא ציין שיערכו דיונים קואליציוניים נוספים היום, מחר ובימים הקרובים.

בתוך כך, הסתיימה פגישת צוותי המו"מ של הליכוד וישראל ביתנו, הצדדים לא פרסמו עד כה את תוצאות הפגישה, אך ההערכה היא שהפערים בין הסיעות קטנים. הצוותים קבעו להיפגש גם מחר. לעומת זאת, דווקא המגעים בין האיחוד הלאומי לליכוד נתקלים בקשיים. יו"ר האיחוד הלאומי יעקב כץ אמר היום לוואלה! חדשות כי במפלגתו שוקלים שלא להצטרף לממשלת נתניהו אם המפלגה לא תקבל לידיה את תיק הבינוי והשיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully