וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בפקיסטן: הודו אחראית לפיגוע

עידן דורנר

4.3.2009 / 11:11

האשימו כי הודו עומדת מאחורי המתקפה נגד נבחרת הקריקט של סרי לנקה, כדי לנקום את הפיגוע במומביי. נמשכים החיפושים אחר החמושים

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק)

פקיסטן מציעה פרס בסך 125 אלף דולרים, עבור מידע שיוביל ללכידתם של 12 החמושים שביצעו את פיגוע הירי אתמול (שלישי) נגד נבחרת הקריקט של סרי לנקה בעיר לאהור, בו נפצעו שישה משחקני הנבחרת ועוזר המאמן של הקבוצה, כך מדווח הבוקר ה"טיימס". בהתקפה נהרגו שישה שוטרים ואזרח.

במקביל, המשטרה המקומית ממשיכה בחיפושיה אחרי המפגעים, שכולם הצליחו להימלט מזירת הפיגוע. ממשלת מחוז פונג'אב אף פרסמה הודעות בעיתוני פקיסטן, בהם נכתב כי "הכבוד של המדינה נפגע", לצד תמונות של החמושים שצולמו בטלוויזיה.
לטענת הרשויות בפקיסטן, הפיגוע בוצע בשיטת העבודה של ארגון "לשקר א-טייבא", המליציה הפקיסטנית המואשמת בביצוע מתקפת הטרור במומביי בחודש נובמבר.

עם זאת, כמה מהם רמזו על מעורבות זרה באירוע, דבר שהוליד קונספירציות על כך שהודו היא שביצעה את הפיגוע, על מנת לנקום את הפיגוע במומביי. אחד העיתונים אף פרסם דו"ח משטרה מזוייף, לפיו כבר בינואר התקבל מידע לפיו סוכנות הביון ההודית תנסה לתקוף את נבחרת הקריקט של סרי לנקה, ולהטיל את האשמה על פקיסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully