וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמינאי: "ישראל היא גידול סרטני"

4.3.2009 / 9:28

על רקע רצון הממשל בארה"ב לקיים דיאלוג עם טהרן, אמר המנהיג הרוחני של אירן, כי "תמיכת אובמה בישראל מוכיחה שהוא ממשיך במדיניות בוש"

המנהיג הרוחני של אירן עלי חמינאי אמר היום (רביעי) כי נשיא ארצות הברית ברק אובמה הולך בעקבות "דרכו השגויה" של ג'ורג' בוש וממשיך לתמוך בישראל, אותה כינה "גידול סרטני". "אפילו הנשיא החדש של אמריקה, שהכריז כי בכוונתו לשנות את מדיניות בוש, מגן על מדינה טרוריסטית כשהוא מדבר על התחייבות ללא תנאים לישראל", אמר חמינאי.

דבריו של חמינאי עלולים לדרדר את היחסים המעורערים ממילא בין ארה"ב לאירן ולאכזב את ממשל אובמה שמעוניין בדיאלוג עם אירן.

אתמול אמרה מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון בביקורה בישראל, כי ארה"ב תמשיך בשיחות עם אירן. "יש הבנה שאנו צריכים להתמודד עם האיום האירני. צריך לעשות הכל כדי למנוע מאירן להתחמש בנשק גרעיני. זאת המטרה הטקטית של כל צעד שלנו, והמגעים שלנו עם אירן אינם משנים את המטרה שלנו – למנוע מאירן השגת נשק גרעיני."

בתוך כך, גם העולם הערבי מתגייס למאבק באירן. אתמול קרא שר החוץ הסעודי הנסיך סעוד אל-פייסל לאסטרטגיה ערבית משותפת לטיפול ב"אתגר האירני", כלשונו, כך דווח באתר האינטרנט "מידל איסט אונליין". אל-פייסל אמר את הדברים בפגישה שהתקיימה בין שרי החוץ של מדינות ערב בקהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully